Feedback RSS Ми на Facebook
       
 
 
   

ПОШУК

Режим роботи дзвінків

№ уроку Розклад дзвінків Перерва
1 8.30-9.15 10 хв
2 9.25-10.10 15 хв.
3 10.25-11.10 15 хв.
4 11.25-12.10 10 хв.
5 12.20-13.05 20 хв.
6 13.25-14.10 10 хв.
7 14.20-15.05 5 хв.
8 15.10-15.55 5 хв.
9 16.00-16.45

Освіта в Україні

 

 

 

Календар

«    Грудень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Шкільний офіцер поліції


Сідельникова
Луїза Олексіївна

Сержант поліції

тел. 050-342-18-39

Погода

волог.:

тиск:

вітер:

Свята

Календар свят і подій

Педагогічна рада гімназії «Результати адаптації учнів 5-их класів до умов навчання в середній ланці школи»

»
27.11.2017, 15:06Переглядів: 116

23 листопада 2017 року відбулося засідання педагогічної ради гімназії за темою:Результати адаптації учнів 5-их класів до умов навчання в середній ланці школи.

Порядок денний :

1. Результати моніторингу:

  • рівнів навчальних досягнень учнів 5-их класів (порівняльна характеристика даних 4-ого класу та І чверті 2017-2018 навчального року);
  • вікових, психофізіологічних особливостей молодших школярів;
  • стану здоров’я учнів 5-х класів, розподіл на групи для занять фізкультурою;
  • читацьких інтересів учнів
  • (статистичні дані);

Доповідач: Міхальова Алла Валентинівна

2. Соціально-психологічні аспекти розвитку учнів молодшого підліткового віку; діагностика п’ятикласників, спрямована на вивчення рівня адаптації, наступність і перспективність у навчанні та вихованні учнів 5-их класів.
Доповідач: Малецька Світлана Олександрівна

3.Характеристика колективу класу. Результати спостереження.
    Доповідачі:
Лінник І.А. – класний керівник 5-а класу
Мельник О.К. – класний керівник 5-б класу
Філаретова А.О. – класний керівник 5-в класу
Коржик М.М. – класний керівник 5-г класу

4. Забезпечення індивідуально-диференційованого підходу до учнів: активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках; вивчення організації домашньої роботи учнів 5 класу, виявлення перевантаження учнів;
    Доповідачі: вчителі – предметники, які викладають у п’ятих класах:
Колісник А.В. – учитель англійської мови
Грудова Л.Р. – учитель зарубіжної літератури
Буряк В.А. – учитель історії
Сердюк А.М. – учитель української мови та літератури
Мельник О.К. – учитель математики
Лінник І.А. – учитель математики
Дроздова Є.В. – учитель фізкультури

Міхальова Алла Валентинівна в своєму виступі зазначила, що перехід учнів з початкової в середню ланку школи - одна з педагогічно найбільш складних проблем, а період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання.

Умовно, адаптаційний період можна поділити на три етапи:

  • Час ейфорії.Діти зустрічаються після довгої розлуки, у них багато вражень, якими вони хочуть поділитися. Для цього етапу характерний високий рівень психологічного комфорту.
  • Спад позитивного настрою. Накочується рутина повсяк­денності, літній запас позитивних емоцій вичерпується. Учні вивчають новий матеріал.
  • Період стабільності: постійний розклад, усіролі розподілені, нові вимоги зрозумілі.

Прорахунки, допущені в період адаптації, можуть виявитися в низькій успішності, проблемній поведінці, частих захворюван­нях. При цьому необхідно розуміти, що все це — ознаки загальної шкільної дезадап­тації, й не завжди буває тільки на початку навчального року.

Відповідь на запитання «Як допомогти учневі прожити цей складний період із мінімальними втратами?» пов’язана із серйозною підготовчою роботою вчителів, які починають працювати з учнями 5-го класу. Отже, одразу із початком навчального року процес адаптації відбувається. Питання в тому, як довго він триває і наскільки є ефективним. Завдання педагогічного колективу: сприяти тому, щоб неминучий процес адаптації став інтенсивнішим.

З результатами роботи психологічної служби по першому етапу адаптації учнів 5 класів, виступила Малецька С.О.

Світлана Олександрівна відзначила, що адаптаційний період є складним, оскільки учні стикаються зі значною кількістю змін, до яких треба звикнути: у навчанні закінчується перехід до кабінетної системи, збільшується обсяг навчального матеріалу, ускладнюється його зміст, з’являються учителі-предметники, кожен зі своїми вимогами. Розширюється коло спілкування: з’являються класний керівник, нові вчителі. По-новому будуються взаємини в учнівському колективі, у дітей виникає необхідність спільно організовувати навчальну діяльність.

Усе це впливає на стан дітей, призводить до неорганізованості, неуважності. Знижуються інтерес до навчання, самооцінка, підвищується ситуативна тривожність.

Можна виокремити низку особистісних, інтелектуальних, навчальних якостей, які допомагають учням адаптуватися в 5-му класі:

  • достатній рівень інтелектуальної зрілості (здатність мислити поняттями, використовувати логічні операції, володіти мовою);
  • уміння вчитися;
  • особистісні риси (легше адаптуються нетривожні, незалежні діти, які мають високу самооцінку й високий статус у колективі)

Важливим є аналіз мотивації – визначення провідних спонук до навчання. «Люди поринають у діяльність заради неї самої, а не для досягнення яких-небудь зовнішніх нагород. Така діяльність є самоціллю, а не засобом для досягнення іншої мети.» (Рубінштейн С.Л.)

Розрізняють внутрішні та зовнішні мотиви. Внутрішні мотиви – це власна заінтересованість у діяльності, тому вони допомагають вчитись цікаво, підвищують самооцінку та стимулюють творчій підхід та активність. Зовнішні мотиви – це заохочення, покарання та інші види впливу, які спрямовують або гальмують поведінку дитини.

Вивчення структури мотивів учнів 5 класів гімназії показало переважання у них внутрішнього мотиву до навчання, що вимагає активної участі та підтримки з боку батьків.

Педагогічна рада гімназії «Результати адаптації учнів 5-их класів  до умов навчання в середній ланці школи»

Період адаптації п’ятикласника триває весь навчальний рік. Щоб допомогти їм адаптуватися, у цей період психологічною службою гімназії проводяться корекційно-розвивальні заняття з метою покращення самооцінки, самопочуття, підвищення комунікативних умінь.

Рекомендації батькам:

  • Скасувати нагороди та призи (по можливості), за правильно виконані завдання, обмежитися лише оцінюванням і похвалою.
  • Якомога менше порівнювати з іншими учнями і дітьми. Краще привчати дитину до аналізу й порівняння особистих результатів і досягнень.
  • Намагатися не нав'язувати навчальної мети «зверху». Спільне з дитиною визначення мети й завдань може виявитися дуже ефективним.
  • Необхідно пам'ятати й про те, що покарання за неправильне виконання навчальних завдань є останнім і найменш ефективним засобом, який завжди викликає негативні емоції-й негативно впливає на ставлення дитини до навчання.
  • Намагатися уникати встановлення часових обмежень там, де можливо, тому що це не лише пригнічує розвиток творчості, а й перешкоджає розвиту внутрішньої мотивації.

Коржик Марина Миколаївна, класний керівник 5-Г класу, прочитала вірш, який написала учениця цього класу Піляшенко Софія:

До класу рідного заходжу,
Так, полюбився він мені
Я навіть рік уже не вчуся,
Та рідним став уже мені.
Цей клас – оселя моїм думкам,
Цей клас – рідніший за усе,
Люблю його душою й серцем,
Люблю його понад усе.
Багато друзів я зустріла,
Це «Діалог» нас подружив,
Ми разом всі,
Одна команда,
Ми завжди маємо всі ціль.
У когось – ціль бути найкращим,
У когось – не знати що таке ледащість,
Це «Діалог» направив нас,
У путь найкращий у цей час.
Ми будем вчитися, старатись,
Щоб знову радувати всіх.
Ми «Діалог» вже полюбили,
Ми – п’ятий клас, всього лиш діти,
Але вже любимо ми всіх!

Педагогічна рада гімназії «Результати адаптації учнів 5-их класів  до умов навчання в середній ланці школи» Педагогічна рада гімназії «Результати адаптації учнів 5-их класів  до умов навчання в середній ланці школи»


Перегляньте також:


Урок-реквієм «Вшанування пам`яті жертв Голодомору 1932-1933рр.»
  24 листопада 2017 року в актовій залі гімназії «Діалог», учнями 11-В класу та класним керівником Буряк Валентиною Анатолієвною, був проведений урок-реквієм «Вшанування пам`яті жертв Голодомору 1932-1933рр.».
День відкритих дверей у Національній академії внутрішніх справ 2017
23 листопада 2017 року учні 11-В класу були запрошені на день відкритих дверей до Національної академії внутрішніх справ.
Мандрівка 5-В класу до Національного Музею Історії України
  Музей – місце, де зустрічаються сьогодення й минувшина. Коли проходиш його залами, то почуваєш той дух стародавніх часів. Тут можна годинами розглядати експонати,а можна просто мріяти і навіть мандрувати. Таку мандрівку здійснили учні 5-В класу.   
Небезпечні розваги. Зацепінг.
  Зачепінг, зацепінг, трейнсерфінг — це небезпечна екстримальна розвага у молоді з гарячими головами. Це спосіб переміщення, проїзд на автозчепах вагонів, поручнях та підніжках, на гальмівних майданчиках, та у відкритих кузовах (вантажних вагонів), на міжвагонних буферах та розетках та на дахах поїздів чіпляючись за зовнішню арматуру вагона.  Проїзд назовні поїзда е небезпечним, нерідкі випадки загибелі або каліцтва зацеперів при катанні назовні поїзда. Найчастіше травмуються діти через відсутність у них знань з правил поводження на транспорті, невиправдано завищена оцінка свого рівня фізичної підготовки і нерозуміння всіх небезпек і особливостей пристрою рухомого складу. 
Заняття Школи молодого спеціаліста «Роль фізики у формуванні компетентностей учнів»
  17 листопада 2017 року гімназія «Діалог» гостинно відкрила свої двері для молодих вчителів фізики та астрономії Дарницького району м. Києва. Вчителі фізики Корнелюк Т.Є., Онищенко В.Б. та Шевчук Н.С. провели заняття Школи молодого спеціаліста, на яке завітали не лише молоді спеціалісти фізики Дарницького району, а й молоді фахівці гімназії.
 

Hosting Ukraine
Всі навчальні заклади України