![]() |
![]() |
№ уроку | Розклад дзвінків | Перерва |
1 | 8.30-9.15 | 10 хв |
2 | 9.25-10.10 | 15 хв. |
3 | 10.25-11.10 | 15 хв. |
4 | 11.25-12.10 | 10 хв. |
5 | 12.20-13.05 | 20 хв. |
6 | 13.25-14.10 | 10 хв. |
7 | 14.20-15.05 | 5 хв. |
8 | 15.10-15.55 | 5 хв. |
9 | 16.00-16.45 |
Гімназія «Діалог» » Новини |
27.11.2017, 15:06Переглядів: 994 |
23 листопада 2017 року відбулося засідання педагогічної ради гімназії за темою:Результати адаптації учнів 5-их класів до умов навчання в середній ланці школи.
Порядок денний :
1. Результати моніторингу:
Доповідач: Міхальова Алла Валентинівна
2. Соціально-психологічні аспекти розвитку учнів молодшого
підліткового віку; діагностика п’ятикласників, спрямована на вивчення рівня
адаптації, наступність і перспективність
у навчанні та вихованні учнів 5-их класів.
Доповідач: Малецька Світлана Олександрівна
3.Характеристика колективу
класу. Результати спостереження.
Доповідачі:
Лінник І.А. – класний керівник 5-а класу
Мельник О.К. – класний керівник 5-б класу
Філаретова А.О. – класний керівник 5-в класу
Коржик М.М. – класний керівник 5-г класу
4. Забезпечення індивідуально-диференційованого підходу до учнів:
активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках; вивчення організації
домашньої роботи учнів 5 класу, виявлення перевантаження учнів;
Доповідачі: вчителі – предметники, які викладають у п’ятих класах:
Колісник А.В. – учитель
англійської мови
Грудова Л.Р. – учитель зарубіжної
літератури
Буряк В.А. – учитель історії
Сердюк А.М. – учитель української
мови та літератури
Мельник О.К. – учитель математики
Лінник І.А. – учитель математики
Дроздова Є.В. – учитель
фізкультури
Міхальова Алла Валентинівна в своєму виступі зазначила, що перехід учнів з початкової в середню ланку школи - одна з педагогічно найбільш складних проблем, а період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання.
Умовно, адаптаційний період можна поділити на три етапи:
Прорахунки, допущені в період адаптації, можуть виявитися в низькій успішності, проблемній поведінці, частих захворюваннях. При цьому необхідно розуміти, що все це — ознаки загальної шкільної дезадаптації, й не завжди буває тільки на початку навчального року.
Відповідь на запитання «Як допомогти учневі прожити цей складний період із мінімальними втратами?» пов’язана із серйозною підготовчою роботою вчителів, які починають працювати з учнями 5-го класу. Отже, одразу із початком навчального року процес адаптації відбувається. Питання в тому, як довго він триває і наскільки є ефективним. Завдання педагогічного колективу: сприяти тому, щоб неминучий процес адаптації став інтенсивнішим.
З результатами роботи психологічної служби по першому етапу адаптації учнів 5 класів, виступила Малецька С.О.
Світлана Олександрівна відзначила, що адаптаційний період є складним, оскільки учні стикаються зі значною кількістю змін, до яких треба звикнути: у навчанні закінчується перехід до кабінетної системи, збільшується обсяг навчального матеріалу, ускладнюється його зміст, з’являються учителі-предметники, кожен зі своїми вимогами. Розширюється коло спілкування: з’являються класний керівник, нові вчителі. По-новому будуються взаємини в учнівському колективі, у дітей виникає необхідність спільно організовувати навчальну діяльність.
Усе це впливає на стан дітей, призводить до неорганізованості, неуважності. Знижуються інтерес до навчання, самооцінка, підвищується ситуативна тривожність.
Можна виокремити низку особистісних, інтелектуальних, навчальних якостей, які допомагають учням адаптуватися в 5-му класі:
Важливим є аналіз мотивації – визначення провідних спонук до навчання. «Люди поринають у діяльність заради неї самої, а не для досягнення яких-небудь зовнішніх нагород. Така діяльність є самоціллю, а не засобом для досягнення іншої мети.» (Рубінштейн С.Л.)
Розрізняють внутрішні та зовнішні мотиви. Внутрішні мотиви – це власна заінтересованість у діяльності, тому вони допомагають вчитись цікаво, підвищують самооцінку та стимулюють творчій підхід та активність. Зовнішні мотиви – це заохочення, покарання та інші види впливу, які спрямовують або гальмують поведінку дитини.
Вивчення структури мотивів учнів 5 класів гімназії показало переважання у них внутрішнього мотиву до навчання, що вимагає активної участі та підтримки з боку батьків.
Період адаптації п’ятикласника триває весь навчальний рік. Щоб допомогти їм адаптуватися, у цей період психологічною службою гімназії проводяться корекційно-розвивальні заняття з метою покращення самооцінки, самопочуття, підвищення комунікативних умінь.
Рекомендації батькам:
Коржик Марина Миколаївна, класний
керівник 5-Г класу, прочитала вірш, який написала учениця цього класу
Піляшенко Софія:
До класу рідного заходжу,
Так, полюбився він мені
Я навіть рік уже не вчуся,
Та рідним став уже мені.
Цей клас – оселя моїм думкам,
Цей клас – рідніший за усе,
Люблю його душою й серцем,
Люблю його понад усе.
Багато друзів я зустріла,
Це «Діалог» нас подружив,
Ми разом всі,
Одна команда,
Ми завжди маємо всі ціль.
У когось – ціль бути найкращим,
У когось – не знати що таке
ледащість,
Це «Діалог» направив нас,
У путь найкращий у цей час.
Ми будем вчитися, старатись,
Щоб знову радувати всіх.
Ми «Діалог» вже полюбили,
Ми – п’ятий клас, всього лиш
діти,
Але вже любимо ми всіх!