![]() |
![]() |
№ уроку | Розклад дзвінків | Перерва |
1 | 8.30-9.15 | 10 хв |
2 | 9.25-10.10 | 15 хв. |
3 | 10.25-11.10 | 15 хв. |
4 | 11.25-12.10 | 10 хв. |
5 | 12.20-13.05 | 20 хв. |
6 | 13.25-14.10 | 10 хв. |
7 | 14.20-15.05 | 5 хв. |
8 | 15.10-15.55 | 5 хв. |
9 | 16.00-16.45 |
З 4.04 по 15.04.2016 року в гімназії «Діалог» проходила декада фізики та хімії. Вчителі фізики Корнелюк Т.Є., Шевчук Н.С., Онищенко В.Б. та хімії Заболотна С.І. присвятили заходи до двох ювілейних дат квітня: 55-річниці з дня першого польоту людини в космос та 30-річчя з дня Чорнобильської катастрофи.
З метою формування міцних знань, наукового світогляду, виховання в учнів прагнення до удосконалення своїх вмінь та навичок, на уроках хімії проводилися конкурси на найцікавіші хімічні казки, вірші, твори. Учні 8-х класів змагалися за звання кращих знавців науки на хімічному турнірі. Хоча всі класи дуже серйозно та відповідально поставилися до підготовки, але перемогла команда учнів 8-В та 8-Г класів.
Вчителі фізики в 5-х класах провели пізнавально-розважальні уроки «Створи свою планету», «Мандрівка космосом», «Світ живої природи». На уроках учні малювали транспортні засоби майбутнього, нові планети та їх мешканців. Учні 6-х класів на уроках-бесідах «Зародження фізики як науки» дізналися про основні наукові відкриття, винаходи та їх винахідників. Учні 7-х класів розповідали про «Імена українців у Всесвіті». Учні 8-х класів подорожували Всесвітом під час перегляду презентацій та відеофільмів «Розвиток космонавтики». «Історія вивчення атома» в 9-х класах наблизила учнів до знайомства з явищем радіоактивності. «Історія космічних перемог» нагадала учням 10-х класів про основні етапи розвитку космонавтики. Учні 11-х класів на уроці «Українські імена у світовій науці» познайомилися з відкриттями вчених, які народилися в Україні, але через історичні обставини працювали в інших країнах світу.
Під час проведення декади учні 8-В та 6-Б класів відвідали Музей Чорнобиля. Свої враження від екскурсії вони висловили на уроці-конференції «Минуле і майбутнє енергії атома». Історична подорож у ХІХ-ХХ століття познайомила учнів 7-х та 8-х класів з першими лауреатами Нобелевської премії з фізики та хімії; вченими, чиї відкриття призвели до революції у фізичному світорозумінніта змінили наші уявлення про можливості енергії, яку сама природа (за словами А.Ейнштейна) заховала від нас в середині атома.
«Ми віримо в науку, віримо в техніку і технологію, - писав Роберт Гейл. Водночас ми розуміємо, що розщеплення атомного ядра – найнебезпечніший з процесів, відомий людині. З його допомогою можна обернути Землю на пустелю, але й можна примусити пустелю цвісти буйним цвітом».