Feedback Ми на Facebook
       
 
 
   

ПОШУК

Режим роботи дзвінків

№ уроку Розклад дзвінків Перерва
1 8.30-9.15 10 хв
2 9.25-10.10 10 хв.
3 10.20-11.05 10 хв.
4 11.15-12.00 20 хв.
5 12.20-13.05 20 хв.
6 13.25-14.10 10 хв.
7 14.20-15.05 5 хв.
8 15.10-15.55 5 хв.
9 16.00-16.45

Освіта в Україні

     

Гарячі лінії

 

Календар

«    Березень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Шкільний офіцер поліції


Сідельникова
Луїза Олексіївна

Сержант поліції

тел. 050-342-18-39

Свята

Календар свят і подій

Проведення декади природничих наук 2015

»
8.05.2015, 10:48Переглядів: 2596

Сучасне життя потребує ініціативної особистості, здатної досягати в житті гуманістичних цілей, керуючись високими естетичними ідеалами. Суспільство не може повноцінно функціонувати без активної людини, яка є його джерелом. Саме цим можна пояснити актуальність застосування позакласної роботи з предмету у навчальному процесі. Метою декади природничих дисциплін є розширення знань учнів з природничих наук, розвинути інтерес учнів до вивчення природничих наук, розвивати світогляд учнів, виховувати любов до природи. В рамках декади  проходив тиждень екологічних знань. Природа – суспільна цінність, оскільки є джерелом пізнавальних, естетичних, комунікативних потреб. Тому головне завдання екологічного виховання – виховувати таку особистість, щоб природа набула для неї життєво важливого значення.

Дидиктична мета декади: ознайомити учнів з інформацією, що пов’язана з розвитком науково – технічного прогресу, надати важливі знання з природничих дисциплін, необхідних для формування здорового способу життя людини; залучити учнів до творчої, активної діяльності і активізувати пізнавальний компонент навчального процесу.

Методичні завдання декади: активізація методичної роботи, розвиток творчого підходу до навчання та виховання учнів, підвищення професійної майстерності та компетентності педагогів, створення атмосфери успіху, яка сприяє творчому розвитку особистості учня, обмін педагогічним досвідом.

Заходи тижня природничих наук були сплановані, розроблені  та обговорені на засіданні МО з метою повного висвітлення всіх предметів природничого циклу. Робота тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів та учнів, були цікавими, корисними, сприяли  інтелектуальному та творчому розвитку учнів.

Декаду  відкривав конкурс газет, які яскраво прикрашали всі поверхи нашого навчального закладу. Усі  учні гімназії прийняли активну участь. Всі дні декади  були змістовними і дуже цікавими. Більшість  заходів були присвячені питанням охорони природи і навколишнього середовища.  Проводилися цікаві  вікторини, брейн – ринги, ігри, перегляди презентацій, відеолекторії, конференції.

На початку проведення декади учні гімназії традиційно провели «Зелений десант» - посадку кущів, дерев, підготовку клумб, висівку насіння однорічників. 

Протягом  декади проходив конкурс  плакатів і газет на предметну та екологічну тематику: «Збережи природу», «Я хочу, щоб вся планета була  зелена й квітуча», «Земля промовляє, як їй нелегко живеться».; конкурс плакатів і газет: «Діалог країн. Культурна спадщина ЮНЕСКО».

Протягом декади вчителями фізики Шевчук Н.С. та Корнелюк Т.Є. були проведені  наступні заходи:

  • Виставка малюнків учнів 5-Б класу на тему «Бережіть природу»; 
  • Урок – гра для учнів 5-А, 5-Б, 5-Г  класів «Моя мандрівка Сонячною системою»;
  • Презентація проектів учнів 5-Б класу «Пристосування організмів до життя в воді»;
  • Презентація проектів учнів 11-Б та 11-В класів «Ядерна енергетика України. Екологічні проблеми ядерної енергетики». На презентації учні проаналізували наслідки аварії на ЧАЕС та обговорили майбутнє ядерної енергетики України;
  • Урок-гра для учнів 10-В класу «Фізика за чайним столом»;
  • Учні 5-Б класу зустрілись з представником благодійної організації  «Щаслива лапа», яка   розповіла про потреби знедолених тварин та провела вікторину з дітьми на кращого знавця собак;
  • Зустріч учнів гімназії з член-кореспондентом НАН України,  професором КНУ ім.. Т.Шевченка, доктором фізико-математичних наук, заслуженим працівником народної освіти України  Чурюмовим К.І. Учні прослухали лекцію на тему: «Космічна місія РОЗЕТТА відкриває таємниці комет» ;
  • Для учнів 7-в  класу проведена віртуальна екскурсія «Прісноводні риби і  рослини»;
  • У рамках співпраці з ЮНЕСКО учні 7-в та 5-б класів взяли участь у виставці поробок на екологічну тематаку: «Відходи у доходи»;
  • Пройшов захист  міні-проектів учнів 5-а та 5-г класів на тему : «Екологічні проблеми та їх розвязання», у яких учні запропонували різноманітні заходи направлені на збереження  біологічного різноманіття, боротьбу зі знищенням лісів та опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів;
  • Проведено захист проектів учнів 9-в класу на тему : «Екологічні проблеми ядерної енергетики в Україні», де учні розповідали про екологічну катастрофу   Чорнобильської АЕС , її  наслідки .  Також учні  прогнозували можливі ризики використання ядерної енергії  в Україні  і в усьому світі;
  • Проведено екскурсію в «Місто професій» для учнів 5-б класу , де діти вчились дбайливо ставитись до довкілля, прибирати сміття, вести натуральне господарство;
  • Для учнів 7-в, 7-г, та 6-в класів організована та проведена екскурсія  в музей «Трипілля», милувались краєвидами берегів Дніпра,  також учні відвідали ГРЕС , що в місті Українка під Києвом;

Вчителем фізики Онищенко В.Б були проведені  наступні заходи:

  • Тематичні уроки з історії фізики в 9-Г, 10-А,Б та 11-А класах. Були розглянуті питання: винаходи та відкриття, що вразили мене більш за все. Учні розповідали про вчених-фізиків, про практичне застосування відкритих ними законів, про сучасні спостереження та дослідження в таких галузях фізики, як механіка та молекулярна фізика (10 класи), електрика та магнетизм (9 клас), фізика атома та атомного ядра (11 клас);
  • На уроках з основ здоров’я в 5 та 6 класах розглядалися питання з охорони навколишнього середовища та правила безпечної поведінки серед природи. Учні розповідали, яких правил вимагають батьки під час канікул, коли учні залишаються самі вдома;
  • 15 квітня в гімназії «Діалог» проходив День вишиванки. Учні 5-В класу відвідали українську світлицю, що розташована в гімназії. Під час виховного заходу «Українські народні свята та звичаї» вчитель української мови та літератури Куценко Валентина Василівна та класний керівник Онищенко Валерія Борисівна розповідали про побут наших предків, історію народної вишивки та значення символіки орнаментів посуду, рушників, чоловічих та жіночих сорочок, віночків, якими дівчата прикрасили волосся;
  • 28 квітня до Всесвітнього дня з охорони праці в 5-В класі було проведено тематичний урок «Охорона праці, як засіб збереження життя і здоров’я людини в процесі трудової діяльності».

Протягом декади вчителем географії та економіки Шкоденко Н.М.  були проведені наступні заходи:

  • Конкурс  плакатів, газет та малюнків  на екологічну тематику: «Збережи природу», «Я хочу, щоб вся планета була  зелена й квітуча», «Земля промовляє, як їй нелегко живеться»; предметна тематика;
  • Урок- вікторина: «Хочеш пізнати світ – вивчай географію». . Географічна вікторина завжди підвищують інтерес до предмета, адже людина за своєю природою в будь-якому віці лишається гравцем;
  • Урок – конференція: «Екологічний калейдоскоп» для учнів 8-Б класу. Від  того, як здійснюється процес екологічного виховання, залежить ставлення людини до природи як джерела різних благ. Природа —суспільна цінність, оскільки є джерелом пізнавальних, естетичних, комунікативних потреб;
  • Урок – гра : «Суд над людиною»  (екологічні проблеми людства) для  учнів 9 –Х класів. Ділова гра – це ігрова імітаційна модель, що відтворює умови, зміст, стосунки, динаміку тієї чи іншої діяльності. Вона задає в навчанні предметний і соціальний контексти майбутньої діяльності, дозволяє програвати можливі варіанти поведінки, прийняття рішень, можливі конфлікти;
  • Урок - бесіда: «З думкою про Чорнобиль» (перегляд документальних фільмів) для учнів 7-х та 8-х класів.В історії нашого народу чимало скорботних дат, спогадів, які пронизують серце гострим болеем;
  • Підведення підсумків декади, нагородження переможців конкурсів.         По закінченні тижня було підбито підсумки, відзначено активних вчителів та учнів.

Вчителем географії та економіки Максим Т.А. були проведені  наступні заходи:

  • З 24.03.2015 по 25.04.2015 команда «Діалог» під керівництвом вчителя Максим Т. А.  брала участь у конкурсі із вирішення маркетингових бізнес-кейсів, запропонованих компаніями та стартапами, що працюють на ринку екотоварів та послуг  «EcoMarketing Challenge» серед 8-11 класів, організаторами якого виступили: Університет «КРОК», Екологічний клуб однодумців ЕКО «ЛОТОС», Коледж економіки, права та інформаційних технологій «КЕПІТ», та за підтримкою партнерів проекту: Виробничо-заготівельного підприємства «КИЇВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ»,  Асоціації випускників Університету «КРОК», Національного природного парку «Голосіївський» та Всеукраїнського порталу обміну ресурсів «Плюшкін». Завдяки перемозі команда отримала кубок, сертифікати, грамоти, та звання найкращі маркетологи 2015 року.Під час вирішення фінального кейсу команда отримала перемогу у складі учнів 8-В класу;
  • Участь у відкритому заході шкіл ЮНЕСКО «Екологія і довкілля»- урок на тему: «Відходи у доходи».

Вчителем географії та економіки Кушнір В.С. були проведені  наступні заходи:

  • Конкурс на кращого знавця предмету серед учнів 11 класів;
  • Урок – презентація: «Екологічні проблеми України, Києва» - до річниці аварії на ЧАЕС для учнів 11 класів;
  • 22 квітня проходив екологічний проект на тему : «Проблеми забруднення відходами навколишнього середовища. Дарниця - наш чистий дім» у рамках співпраці з ЮНЕСКО  «Відходи-у доходи!» Участь приймали учні 10-В класу.
  • Участь учнів 11 кл. у  студентській науковій конференції в межах програми «Школа-КиМУ: партнери  в освті» на тему «Європейський вибір України: сучасні виклики і реалії» як член МАН та отримала сертифікат, який дає пільги при вступі до КиМУ.

Протягом декади вчителем хімії Заболотної С.І. були проведені наступні заходи:

  • Хімічні елементи в організмі людини для учнів 8-11 класів;
  • Урок–гра: « Світ хімічних професій» для учні 9-Х класів;
  • Урок-презентація: «Де вода – там життя» для учнів 7 класів;
  • Участь у відкритому заході шкіл ЮНЕСКО « Відходи у доходи» Виставка виробів із відходів побутових полимерів.

По закінченні тижня було підбито підсумки, відзначено активних вчителів та учнів. Підготовка та участь у позакласній роботі  дала змогу школярам продемонстувати практичні навички з природничих дисциплін. Проведені заходи активізували пізнавальний інтерес учнів до вивчення географії, біології, хімії, екології, економіки; сприяли прояву ініціативи й самостійності; розкриттю індивідуальних здібностей дітей та їх талантів.

Проведення декади природничих наук 2015 Проведення декади природничих наук 2015
Проведення декади природничих наук 2015 Проведення декади природничих наук 2015
Проведення декади природничих наук 2015 Проведення декади природничих наук 2015
Проведення декади природничих наук 2015 Проведення декади природничих наук 2015
Проведення декади природничих наук 2015 Проведення декади природничих наук 2015
Проведення декади природничих наук 2015
Проведення декади природничих наук 2015 Проведення декади природничих наук 2015
Проведення декади природничих наук 2015 Проведення декади природничих наук 2015

 Проведення декади природничих наук 2015 Проведення декади природничих наук 2015 Проведення декади природничих наук 2015

Проведення декади природничих наук 2015 Проведення декади природничих наук 2015 Проведення декади природничих наук 2015
Проведення декади природничих наук 2015 Проведення декади природничих наук 2015 

Перегляньте також:


EcoMarceting Challenge
Вітаємо команду «Діалог»: Коіч  Дімітрія (капітан), Єгупова Кирила, Мазуренка Микиту, Мартищенка Дмитра, Свириду Дениса, Ульянова Олексія та куратора команди - Максим Тетяну Анатоліївну з перемогою у конкурсі серед команд старшокласників із вирішення маркетингових бізнес-кейсів, запропонованих компаніями та стартапами, що працюють на ринку екотоварів та
Маки – сучасний символ  пам`яті та примирення
  29 квітня 2015 року  наша гімназія розпочала нову традицію святкування  8-9 травня  і першим заходом стало виготовлення квітки пам`яті Маку - нового символу Дня пам`яті та примирення!
Екологічний проект ЮНЕСКО «Людина і довкілля»
22 квітня 2015 року в гімназії «Діалог» проходив надзвичайно цікавий захід - круглий стіл за темою «Проблеми забруднення відходами навколишнього середовища. Дарниця – наш чистий дім. Відходи – у доходи!»
День вишиванки 2015
5 квітня в гімназії «Діалог» проходив День вишиванки.
День екологічної культури «Людина і природа: правила співжиття»
  16 квітня 2015 року з учнями 9-Б класу в бібліотеці №133 до Дня довкілля було проведено День екологічної культури «Людина і природа: правила співжиття», який включив в себе годину цікавої інформації «Менше сміття - довше  життя» та бібліографічний огляд: «В гармонії з природою».
 

Дякую, я вже з Вами

Запрошуємо Вас вподобати сторінку гімназії «Діалог» в Facebook