Feedback RSS Ми на Facebook
       
 
 
   

ПОШУК

Режим роботи дзвінків

№ уроку Розклад дзвінків Перерва
1 8.30-9.15 10 хв
2 9.25-10.10 15 хв.
3 10.25-11.10 15 хв.
4 11.25-12.10 10 хв.
5 12.20-13.05 20 хв.
6 13.25-14.10 10 хв.
7 14.20-15.05 5 хв.
8 15.10-15.55 5 хв.
9 16.00-16.45

Освіта в Україні

 

 

 

Календар

«    Квітень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 

Шкільний офіцер поліції


Сідельникова
Луїза Олексіївна

Сержант поліції

тел. 050-342-18-39

Погода

волог.:

тиск:

вітер:

Свята

Календар свят і подій

Роз'яснення щодо організації дистанційного навчання в гімназії «Діалог»

»
26.03.2020, 21:44Переглядів: 168

Інтернет-освіта – освіта, що здійснюється з використанням ресурсів та технологій глобальної мережі Інтернет. Більшість діючих центрів навчання можна умовно розділити на три групи за ступенем «занурення» в Інтернет.

До першої групи належать заклади, вся робота яких будується виключно на Інтернет-технологіях. Їх не так багато через високі вимоги до апаратно-програмного оснащення і рівень підготовки персоналу, а також необхідність значних початкових фінансових вкладень.

Другу, найчисленнішу групу, складають навчальні заклади, що поєднують різні традиційні форми очного і дистанційного навчання з нововведеннями в дусі часу. Наприклад, деякі заклади частину своїх програмних курсів переводять у віртуальну форму

До третьої групи можна віднести навчальні центри, для яких Інтернет служить лише внутрішнім комунікаційним середовищем. На своїх сайтах вони розміщують інформацію про навчальні програми (плани), семінари, а також бібліотечні каталоги.

Наша гімназія відноситься до третьої групи.

Дистанційне навчання учнів здійснюється переважно в асинхронному режимі, тобто учасники освітнього процесу не спілкуються у режимі реального часу, а обговорюють окремі етапи роботи через інтернет-ресурси та інші засоби дистанційної комунікації.

Як показала практика роботи протягом останніх двох тижнів, одним з найдієвіших засобів виявилося E-mail дистанційне навчання. Воно забезпечує двосторонній зв'язок учителя і учня, можливість оперативно виправляти помилки, коментувати роботу,вести діалог он-лайн, розміщувати корисні посилання.

Ми рекомендуємо учням і батькам навчитись здійснювати пошук необхідної інформації в Інтернет. Це означає:

  • правильно сформувати пошуковий запит (наприклад: відео-уроки+фізика, або вирішення квадратного рівняння);
  • вибирати із мільйонів результатів пошуку те, що відповідає критеріям пошуку;
  • навчитись навчатись, використовуючи підручники та безмежні ресурси Інтернет.

ВИСНОВОК: В поточній ситуації вчителі можуть забезпечити тільки спілкування з учнями (консультації, вправи, тести, презентації, посилання на онлайн-ресурси) через електронну пошту, та соціальні сервіси.

Ось для прикладу декілька посилань на відео-уроки, які знайдені за пару хвилин:


Платна платформа GIOS (математика) на час карантину надає безкоштовний доступ до всіх матеріалів для 5-9 класів;

  • щодня 4 телеуроки по 30 хвилин з різних предметів (спрямовано першочергово для учнів випускних 9-х та 11-х класів). Шукати «Відкритий урок 2020» на телеканалі «Київ»;
  • Інститутом післядипломної педагогічної освіти Університету ім. Б.Грінченка створено каталог електронних освітніх ресурсів для учнів та вчителів urok.ippo.kubg.edu.ua.
  • Для учнів 5-9 класів на сайті kievoit.ippo.kubg.edu.ua розміщено уроки з курсу інформатики, в тому числі профільного рівня навчання інформатики для 10-11 класів з програмування.
  • На сайті vo.ippo.kubg.edu.ua «Столичний цент відкритої освіти» розміщено відкриті електронні освітні ресурси для дистанційного навчання учнів.
  • Відкрито безкоштовний доступ до My EnglishLab на 60 днів від видавництва PEARSON
  • Можливість працювати на он-лайн платформі ZOOM
  • Пропонуються інтернет ресурси для корисного навчання: добірка матеріалів із Бібліотеки «На Урок»

Перегляньте також:


Поради по організації дітей під час карантину
Цієї весни ми стикнулись з тривалим карантином, який не схожий на всі попередні. Перед суспільством постала нова, досі незнайома ситуація, яка поєднується з інформаційною невизначеністю та ризиком поширення хвороби. Для мінімізації цих ризиків ми об’єднуємо наші зусилля і допомагаємо один одному знаходити шляхи порозуміння та підтримки. Особливо потребують підтримки діти, адже вони цілком не усвідомлюють подій, які відбуваються, і, тим більше, не знають, як правильно поводитись.  Для того, щоб провести карантин максимально ефективно, ми пропонуємо користуватись наступними порадами
Загальнонаціональний карантин продовжено
Загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно, продовжено на 21 день – до 24 квітня включно. Відповідне рішення Уряд ухвалив сьогодні, 25 березня 2020 року.
Організація навчання в дистанційному режимі
У зв’язку із тимчасовим обмеженням освітнього процесу в період з 12.03.2020 по 27.03.2020 в гімназії «Діалог» організовується навчання в дистанційному режимі відповідно до робочих навчальних планів. Здійснюватися таке навчання буде переважно в асинхронному режимі, тобто учасники освітнього процесу не спілкуються у режимі реального часу, а обговорюють окремі етапи роботи через інтернет-ресурси та інші засоби дистанційної комунікації, а саме: E-mail дистанційне навчання – буде здійснюватися через листування учителя і учнів через мережу інтернет. Воно передбачає отримання учнем щоденних у один і той же час поштових повідомлень, що містять невелику кількість текстового матеріалу та перевірочні питання до нього. До листа також можуть входити активні посилання на додаткові матеріали (статті з періодичних видань, оригінальні тексти, презентації, відео фрагменти), що їх можна переглянути у мережі Інтернет. Для спрощення доставки матеріалів до учнів можна їх надсилати всім учасникам навчання одним листом, вказавши їхні електронні адреси через крапку з комою у рядку адресування. По завершенні періоду дистанційного навчання учню надаються перевірочні завдання, що складені з питань, які надавалися під час вивчення окремих фрагментів матеріалу. Для здійснення такого виду навчання та забезпечення зворотного зв'язку із вчителем-предметником класними керівниками формуються списки електронних адрес здобувачів освіти; навчання на платформах соціальних мереж. При такій формі асинхронного спілкування матеріали і відповіді доступні всім учасникам навчального процесу, але, за необхідності, вчитель може звернутися до учня через панель швидких сповіщень (чат). Частково буде використано веб-ресурси навчальних дисциплін, у тому числі дистанційні курси, доступні через Інтернет за допомогою веб-браузера або інших доступних користувачеві програмних засобів, посилання на які буде систематизовано по паралелях і розміщено на сайті гімназії та в системі SMARSY. Основними видами навчальних занять, які будуть організовані за дистанційною формою навчання є: лекція, урок, консультації, які можуть супроводжуватися графічною, аудіо-, відеоінфрмацією. Наразі на сайті гімназії розміщено частину навчального матеріалу для самостійного опрацювання. Також видано наказ про порядок роботи в умовах призупинення занять, одним із пунктів якого є забезпечення виконання навчальних програм за рахунок об’єднання навчальних тем; за рахунок ущільнення навчального матеріалу; використання міжпредметних зв’язків, оглядового або самостійного вивчення навчального матеріалу; використання резервних годин навчальної програми та годин, відведених на проведення окремих уроків тематичного оцінювання Крім того: З 16 березня 2020 року телеканалом ТРК «Київ» 2 години ефірного часу буде відведено для проведення телеуроків: 4 телеуроки по 30 хвилин з різних предметів спрямовано першочергово для учнів випускних 9-х та 11-х класів. Слідкуйте за програмою. У рамках роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка буде організовано та проведено наступні заходи: Для організації дистанційного навчання учнів 12 березня буде проведено вебінар для педагогів та керівників закладів освіти «Організація дистанційного навчання закладом освіти» (автор кандидат педагогічних наук, доцент Воротникова І.П.), відеозапис буде розміщено на порталі ІППО та ДОН. Для учнів 5-11 класів буде проведено вебінар «Як навчатися дистанційно? Відкриті ресурси». Відеозапис якого буде розміщено на порталі ІППО та ДОН. ІППО створено каталог електронних освітніх ресурсів для учнів та вчителів urok.ippo.kubg.edu.ua. Для вчителів, які не мають можливості організувати дистанційне навчання самостійно, буде запропоновано надіслати уроки, матеріали, посилання для розміщення на ресурсі. Для учнів 5-9 класів на сайті kievoit.ippo.kubg.edu.ua розміщено уроки з курсу інформатики, в тому числі профільного рівня навчання інформатики для 10-11 класів з програмування. Для вивчення окремих тем з української мови та математики учням 11 класів будуть організовані щотижневі вебінари. На сайті vo.ippo.kubg.edu.ua «Столичний цент відкритої освіти» розміщено відкриті електронні освітні ресурси для дистанційного навчання учнів. Для педагогів та учнів на сайті ІППО буде створено блог консультацій з впровадження дистанційного навчання.
Домашні завдання для виконання учнями 11-В класу на період обмеження навчального процесу
Домашні завдання для виконання учнями 11-В класу в дистанційному режимі на період обмеження навчального процесу в гімназії «Діалог» Предмет Опрацювати, зробити конспект Термін виконання алгебра   П.23 https://miyklas.com.ua/p/zno  №25.191, 25.204, 25.212, 25.355, 25.368, 25.370   На 18/03  геометрія Повторити п.5,7,10,14-17 https://miyklas.com.ua/p/zno   №18.7, 18.11, 18.24, 18.34 На 20/03   Зарубіжна література Хронологічна таблиця життя і творчості Г Маркеса (письмово). Читати роман «Сто років самотності». Читати оповідання «Стариган з крилами». Написати есе «Коли янголи залишають нас?» Завдання (письмово) відправити до 20.03.2020 на електронну адресу вчителя Хімія параграф 30, впр. 1 (ст. 163);параграф 32, впр.2 (ст. 176). Навчальні проекти № 9 «Раціональне використання добрив та проблеми охорони довкілля», № 11 «Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості», № 13 « Дослідження рН грунтів своєї місцевості. Складання карти родючості».  Результати навчальних проектів відправити на електронну пошту до 20.03 Географія § 20,21 читати, усно відповідати на запитання, тезовий конспект, в зошитах для самостійних робіт с.21-24 письмово;   Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 18.03.20  Економіка § 40-43 читати, конспект, усно відповідати на запитання, письмово в зошитах розв’язати задачі с.152 №5, тестові завдання с.169 ;   Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 20.03.20    Фінансова грамотність самостійно опрацювати теми: 1. Банківські депозити; с.45-48, друкований зошит;  2.Небанківскі депозити. с. 49-51, друкований зошит Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 20.03.20  Фізика Повторити §31-35, §36-38 Підготуватись до контрольної роботи з теми «Оптика».Написати конспект, вивчити правила та формули Вправа 36, Вправа 37, надіслати фото записів та розв’язки завдань до 30.03.20на електронну адресу вчителя Астрономія Прочитати тема 5, пункт 1 (С. 74-79), Контрольні запитання (1-3) С. 79; Прочитати тема 5, пункт 2 (С. 80-84), Контрольні запитання (1-4) С. 84, Завдання для дискусії С. 79 Написати конспект, вивчити означення. Підготувати повідомлення, буклети, бюлетені, презентації на одну із тем: • Способи визначення відстаней до зір • Cпектральна та Єркська класифікації зірок • Анкета зорі – її фізичні характеристики • Діаграма Герцшпрунга-Рессела та інші спроби класифікації зір • Цефеїди – «маяки» Всесвіту • Земля – 2. Чи можливо це? • Ми – діти зірок? надіслати фото записів та презентацію до 20.03.20 на електронну адресу вчителя Історія України 1.Опрацьовуємо §25 та створити власну презентацію «Суспільно- політичне життя України в 2005-2013 роках. 2.Опрацювати §26 2. Відповідаємо на запитання(стр.224 1-4пит.) Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 21.03. Всесвітня історія 1.Опрацювати матеріал §24-25. 2. Написати есе «Проблеми міжнародного тероризму» або створити власну презентацію. 3. Письмово зробити таблицю головних науково–технічних досягнень друга половина ХХ -поч. ХХІ століття. Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 22.03. Біологія Виконати проект письмово у робочий зошит на тему «Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)», використовуючи вимоги зі ст.150-151; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 17 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 44, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.170; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 20 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 46-48, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.179, 183,187; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 31 березня 2020 електронну пошту вчителя Українська література - переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=zxgCFqD8Isw - переглянути відеофільм https://www.youtube.com/watch?v=lbkclfAG3Rw - прочитати с 200-202, с 209-215 - вивчити напам'ять поезії «Два кольори» Д.Павличка і «Баладу про соняшник» І.Драча - с 202 №4, №5 виконати письмово, - підготувати для однокласників тестові завдання за біографією Ліни Костенко (12 завдань); - скласти паспорт поезії «Страшні слова, коли вони мовчать». Фото відповідей на №4, №5 і паспорта поезії і тестових завдань (файл Word) надіслати вчительці до 20.03.2020. Англійська мова (Таранченко О.М.) STUDENT BOOK Ст.72-73 прочитати текст, переклад тексту, впр.1-6 за тексту письмово. WORK BOOK Ст.70-71 опрацювати всі вправи письмово, повторити правила утворення часових форм дієслова, умовних речень. Виконані завдання надіслати на електрону пошту вчителя у вигляді фото записів та текстових файлів.до 18.03.20 Українська мова (Сердюк А.) 1.Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів. Параграф 44. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор.150-153. Культура слова, Ютуб, Стор. 153. Д/з впр.7,Стор.153. 2. Стилістичне використання синонімів, антонімів, омонімів. Параграф 45. Опрацювати матеріал. Вивчити правила.Вправа 2,3,4,5 ( письм.)Стор. 155-158. Культура слова, Ютуб, Стор. 158. Д/з впр.7,Стор.158. 3. Стилістичні особливості слів іншомовного походження. Параграф 46. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5,6 ( письм.), Стор.159-162. Культура слова, Стор. 162. Д/з впр.7,Стор.162.. 4. Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Параграф 47. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор. 164-167,впр.6 ( усно.), Стор.167. Культура слова, , Ютуб, Стор. 167. Д/з впр.7,Стор.167.. 1)16.03 2)20.03 3)20.03 4)03.04            
Домашні завдання для виконання учнями 11-Б класу на період обмеження навчального процесу
Домашні завдання для виконання учнями 11-Б класу в дистанційному режимі на період обмеження навчального процесу в гімназії «Діалог» Предмет Опрацювати, зробити конспект Термін виконання алгебра   П.23 https://miyklas.com.ua/p/zno  №25.191, 25.204, 25.212, 25.355, 25.368, 25.370   На 18/03  геометрія Повторити п.5,7,10,14-17 https://miyklas.com.ua/p/zno   №18.7, 18.11, 18.24, 18.34 На 20/03 Зарубіжна література Хронологічна таблиця життя і творчості Г Маркеса (письмово). Читати роман «Сто років самотності». Читати оповідання «Стариган з крилами». Написати есе «Коли янголи залишають нас?» Завдання (письмово) відправити до 20.03.2020 на електронну адресу вчителя  Хімія параграф 30, впр. 1 (ст. 163);параграф 32, впр.2 (ст. 176). Навчальні проекти № 9 «Раціональне використання добрив та проблеми охорони довкілля», № 11 «Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості», № 13 « Дослідження рН грунтів своєї місцевості. Складання карти родючості».  Результати навчальних проектів відправити на електронну пошту до 20.03 Географія § 20,21 читати, усно відповідати на запитання, тезовий конспект, в зошитах для самостійних робіт с.21-24 письмово;    Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 18.03.20  Економіка § 40-43 читати, конспект, усно відповідати на запитання, письмово в зошитах розв’язати задачі с.152 №5, тестові завдання с.169 ;   Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 20.03.20    Фінансова грамотність самостійно опрацювати теми: 1. Банківські депозити; с.45-48, друкований зошит;  2.Небанківскі депозити. с. 49-51, друкований зошит   Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 20.03.20    Фізика Повторити §31-35, §36-38 Підготуватись до контрольної роботи з теми «Оптика».Написати конспект, вивчити правила та формули Вправа 36, Вправа 37, надіслати фото записів та розв’язки завдань до 30.03.20на електронну адресу вчителя Астрономія Прочитати тема 5, пункт 1 (С. 74-79), Контрольні запитання (1-3) С. 79; Прочитати тема 5, пункт 2 (С. 80-84), Контрольні запитання (1-4) С. 84, Завдання для дискусії С. 79 Написати конспект, вивчити означення. Підготувати повідомлення, буклети, бюлетені, презентації на одну із тем: • Способи визначення відстаней до зір • Cпектральна та Єркська класифікації зірок • Анкета зорі – її фізичні характеристики • Діаграма Герцшпрунга-Рессела та інші спроби класифікації зір • Цефеїди – «маяки» Всесвіту • Земля – 2. Чи можливо це? • Ми – діти зірок? надіслати фото записів та презентацію до 20.03.20 на електронну адресу вчителя Історія України 1.Опрацьовуємо §25 та створити власну презентацію «Суспільно- політичне життя України в 2005-2013 роках. 2.Опрацювати §26 2. Відповідаємо на запитання(стр.224 1-4пит.) Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 21.03. Всесвітня історія 1.Опрацювати матеріал §24-25. 2. Написати есе «Проблеми міжнародного тероризму» або створити власну презентацію. 3. Письмово зробити таблицю головних науково–технічних досягнень друга половина ХХ -поч. ХХІ століття. Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 22.03. Біологія Виконати проект письмово у робочий зошит на тему «Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)», використовуючи вимоги зі ст.150-151; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 17 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 44, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.170; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 20 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 46-48, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.179, 183,187; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 31 березня 2020 електронну пошту вчителя Українська література - переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=zxgCFqD8Isw - переглянути відеофільм https://www.youtube.com/watch?v=lbkclfAG3Rw - прочитати с 200-202, с 209-215 - вивчити напам'ять поезії «Два кольори» Д.Павличка і «Баладу про соняшник» І.Драча - с 202 №4, №5 виконати письмово, - підготувати для однокласників тестові завдання за біографією Ліни Костенко (12 завдань); - скласти паспорт поезії «Страшні слова, коли вони мовчать». Фото відповідей на №4, №5 і паспорта поезії і тестових завдань (файл Word) надіслати вчительці до 20.03.2020. Англійська мова (Яковленко В.В.) WB стор. 84-89 До 20.03 Українська мова (Сердюк А.) 1.Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів. Параграф 44. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор.150-153. Культура слова, Ютуб, Стор. 153. Д/з впр.7,Стор.153. 2. Стилістичне використання синонімів, антонімів, омонімів. Параграф 45. Опрацювати матеріал. Вивчити правила.Вправа 2,3,4,5 ( письм.)Стор. 155-158. Культура слова, Ютуб, Стор. 158. Д/з впр.7,Стор.158. 3. Стилістичні особливості слів іншомовного походження. Параграф 46. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5,6 ( письм.), Стор.159-162. Культура слова, Стор. 162. Д/з впр.7,Стор.162.. 4. Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Параграф 47. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор. 164-167,впр.6 ( усно.), Стор.167. Культура слова, , Ютуб, Стор. 167. Д/з впр.7,Стор.167.. 1)16.03 2)20.03 3)20.03 4)03.04                  
 

Hosting Ukraine
Всі навчальні заклади України
Дякую, я вже з Вами

Запрошуємо Вас вподобати сторінку гімназії «Діалог» в Facebook