Feedback RSS Ми на Facebook
       
 
 
   

ПОШУК

Режим роботи дзвінків

№ уроку Розклад дзвінків Перерва
1 8.30-9.15 10 хв
2 9.25-10.10 15 хв.
3 10.25-11.10 15 хв.
4 11.25-12.10 10 хв.
5 12.20-13.05 20 хв.
6 13.25-14.10 10 хв.
7 14.20-15.05 5 хв.
8 15.10-15.55 5 хв.
9 16.00-16.45

Освіта в Україні

 

 

 

Календар

«    Квітень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 

Шкільний офіцер поліції


Сідельникова
Луїза Олексіївна

Сержант поліції

тел. 050-342-18-39

Погода

волог.:

тиск:

вітер:

Свята

Календар свят і подій

Поради по організації дітей під час карантину

»
26.03.2020, 20:27Переглядів: 85

Цієї весни ми стикнулись з тривалим карантином, який не схожий на всі попередні. Перед суспільством постала нова, досі незнайома ситуація, яка поєднується з інформаційною невизначеністю та ризиком поширення хвороби. Для мінімізації цих ризиків ми об’єднуємо наші зусилля і допомагаємо один одному знаходити шляхи порозуміння та підтримки. Особливо потребують підтримки діти, адже вони цілком не усвідомлюють подій, які відбуваються, і, тим більше, не знають, як правильно поводитись.

Для того, щоб провести карантин максимально ефективно, ми пропонуємо користуватись такими порадами:

1. Дитині важливо надавати інформацію про події, що відбуваються в світі, але враховувати її вікові особливості – молодшим дітям можна розказати, що зараз всі ми – супергерої, навіть маємо спеціальні маски, і коли їх носимо ми допомагаємо рятувати світ. Старшим – пояснити причини впровадження карантину, розповісти, чому важливо дотримуватись правил, яких загроз треба уникати. Не залишайте дитину наодинці з Інтернетом у пошуках новин про вірус або надзвичайний стан, адже інформація може бути хибною або пригнічувати настрій. Говоріть з дитиною спокійно, не створюючи для неї тривоги і розпачу, який самотужки їй не здолати.

2. Демонструйте дитині, що життя триває. Дистанційно продовжується навчальний процес, і доцільно облаштувати його якнайзручніше. Зверніть увагу на те, чи підходить робоче місце для навчання, впевніться, що дитині зрозуміло як саме використовувати засоби дистанційного спілкування. Можливо, дитина охоче прийме участь в оздобленні свого домашнього робочого місця або ви можете зробити це разом.

3. Запропонуйте дитині зробити правила життя на період карантину, наприклад на великому аркуші паперу, який можна повісити на цей період у кімнаті. Підійдіть до процесу творчо, використовуйте кольорові фломастери або вирізки з старих журналів. Дотримуйтесь звичних ритуалів, які існували і до карантину – не змінюйте режим дня, слідкуйте щоб дитина своєчасно лягала спати. Всі ці речі здаються банальними, але допомагають справлятися навіть з сильними стресами. Недостатній сон і погана його якість – один з головних супутників депресії. А безперервний (бажано не менше 8 годинний) сон піднімає настрій, зміцнює пам'ять і знижує больові відчуття.

4. Забороняти дітям довго сидіти перед комп’ютером з телефоном неефективно. До цього треба підходити з особливою обережністю. Наприклад, зазначте час, коли дитина має пообідати, коли зробити домашні завдання, коли гратиме в комп’ютерні ігри, і що саме має обов’язково виконати по дому. Пам’ятайте про фізичну активність – введіть спортивні годинки у розклад, і запропонуйте дитині варіанти для занять вдома, наприклад, танці під музику, у Інтернеті можна підбирати відеозаняття та всією сім’єю вчити нові рухи. Відпочинок та свята мають залишитись невід’ємною частиною життя – влаштовуйте їх у домашньому форматі.

5. Допоможіть дитині спланувати вільний час. Корисними будуть настільні ігри, в яких може прийняти участь вся родина. Вони прекрасно розвивають увагу, логічне мислення та допомагають знімати напругу у стресові періоди. Для дітей будь-якого віку цікавими будуть лего, пазли та карти. Крім того, і Інтернеті є безліч занять з для творчості: аплікації, вишивки, виготовлення ляльок-мотанок, декупаж, вироби з паперу, тканини, глини та інших матеріалів, виготовлення домашнього мила. Більшість із них не потребують спеціального обладнання і допоможуть не тільки провести час з користю, але і створити нові елементи декору та оздоблення кімнат.

6. Нагадуємо, що карантин не кращий час для посиленого виховання або перевиховання дітей, адже це лише забере багато сил, здоров'я і часу та зіпсує відносини сім’ї в умовах ізоляції. Не варто обговорювати в присутності дітей невтішні сценарії, деталізуючи подробиці. Не слід переглядати безкінечно фільми про віруси, хвороби, апокаліпсис, які лише підійматимуть рівень тривоги й страху. Краще подивіться комедію чи мультики з дітьми, до яких всім разом можна приготувати смаколики або какао з печивом.

Психологічна служба гімназії «Діалог»


Перегляньте також:


Загальнонаціональний карантин продовжено
Загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно, продовжено на 21 день – до 24 квітня включно. Відповідне рішення Уряд ухвалив сьогодні, 25 березня 2020 року.
Організація навчання в дистанційному режимі
У зв’язку із тимчасовим обмеженням освітнього процесу в період з 12.03.2020 по 27.03.2020 в гімназії «Діалог» організовується навчання в дистанційному режимі відповідно до робочих навчальних планів. Здійснюватися таке навчання буде переважно в асинхронному режимі, тобто учасники освітнього процесу не спілкуються у режимі реального часу, а обговорюють окремі етапи роботи через інтернет-ресурси та інші засоби дистанційної комунікації, а саме: E-mail дистанційне навчання – буде здійснюватися через листування учителя і учнів через мережу інтернет. Воно передбачає отримання учнем щоденних у один і той же час поштових повідомлень, що містять невелику кількість текстового матеріалу та перевірочні питання до нього. До листа також можуть входити активні посилання на додаткові матеріали (статті з періодичних видань, оригінальні тексти, презентації, відео фрагменти), що їх можна переглянути у мережі Інтернет. Для спрощення доставки матеріалів до учнів можна їх надсилати всім учасникам навчання одним листом, вказавши їхні електронні адреси через крапку з комою у рядку адресування. По завершенні періоду дистанційного навчання учню надаються перевірочні завдання, що складені з питань, які надавалися під час вивчення окремих фрагментів матеріалу. Для здійснення такого виду навчання та забезпечення зворотного зв'язку із вчителем-предметником класними керівниками формуються списки електронних адрес здобувачів освіти; навчання на платформах соціальних мереж. При такій формі асинхронного спілкування матеріали і відповіді доступні всім учасникам навчального процесу, але, за необхідності, вчитель може звернутися до учня через панель швидких сповіщень (чат). Частково буде використано веб-ресурси навчальних дисциплін, у тому числі дистанційні курси, доступні через Інтернет за допомогою веб-браузера або інших доступних користувачеві програмних засобів, посилання на які буде систематизовано по паралелях і розміщено на сайті гімназії та в системі SMARSY. Основними видами навчальних занять, які будуть організовані за дистанційною формою навчання є: лекція, урок, консультації, які можуть супроводжуватися графічною, аудіо-, відеоінфрмацією. Наразі на сайті гімназії розміщено частину навчального матеріалу для самостійного опрацювання. Також видано наказ про порядок роботи в умовах призупинення занять, одним із пунктів якого є забезпечення виконання навчальних програм за рахунок об’єднання навчальних тем; за рахунок ущільнення навчального матеріалу; використання міжпредметних зв’язків, оглядового або самостійного вивчення навчального матеріалу; використання резервних годин навчальної програми та годин, відведених на проведення окремих уроків тематичного оцінювання Крім того: З 16 березня 2020 року телеканалом ТРК «Київ» 2 години ефірного часу буде відведено для проведення телеуроків: 4 телеуроки по 30 хвилин з різних предметів спрямовано першочергово для учнів випускних 9-х та 11-х класів. Слідкуйте за програмою. У рамках роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка буде організовано та проведено наступні заходи: Для організації дистанційного навчання учнів 12 березня буде проведено вебінар для педагогів та керівників закладів освіти «Організація дистанційного навчання закладом освіти» (автор кандидат педагогічних наук, доцент Воротникова І.П.), відеозапис буде розміщено на порталі ІППО та ДОН. Для учнів 5-11 класів буде проведено вебінар «Як навчатися дистанційно? Відкриті ресурси». Відеозапис якого буде розміщено на порталі ІППО та ДОН. ІППО створено каталог електронних освітніх ресурсів для учнів та вчителів urok.ippo.kubg.edu.ua. Для вчителів, які не мають можливості організувати дистанційне навчання самостійно, буде запропоновано надіслати уроки, матеріали, посилання для розміщення на ресурсі. Для учнів 5-9 класів на сайті kievoit.ippo.kubg.edu.ua розміщено уроки з курсу інформатики, в тому числі профільного рівня навчання інформатики для 10-11 класів з програмування. Для вивчення окремих тем з української мови та математики учням 11 класів будуть організовані щотижневі вебінари. На сайті vo.ippo.kubg.edu.ua «Столичний цент відкритої освіти» розміщено відкриті електронні освітні ресурси для дистанційного навчання учнів. Для педагогів та учнів на сайті ІППО буде створено блог консультацій з впровадження дистанційного навчання.
Домашні завдання для виконання учнями 11-В класу на період обмеження навчального процесу
Домашні завдання для виконання учнями 11-В класу в дистанційному режимі на період обмеження навчального процесу в гімназії «Діалог» Предмет Опрацювати, зробити конспект Термін виконання алгебра   П.23 https://miyklas.com.ua/p/zno  №25.191, 25.204, 25.212, 25.355, 25.368, 25.370   На 18/03  геометрія Повторити п.5,7,10,14-17 https://miyklas.com.ua/p/zno   №18.7, 18.11, 18.24, 18.34 На 20/03   Зарубіжна література Хронологічна таблиця життя і творчості Г Маркеса (письмово). Читати роман «Сто років самотності». Читати оповідання «Стариган з крилами». Написати есе «Коли янголи залишають нас?» Завдання (письмово) відправити до 20.03.2020 на електронну адресу вчителя Хімія параграф 30, впр. 1 (ст. 163);параграф 32, впр.2 (ст. 176). Навчальні проекти № 9 «Раціональне використання добрив та проблеми охорони довкілля», № 11 «Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості», № 13 « Дослідження рН грунтів своєї місцевості. Складання карти родючості».  Результати навчальних проектів відправити на електронну пошту до 20.03 Географія § 20,21 читати, усно відповідати на запитання, тезовий конспект, в зошитах для самостійних робіт с.21-24 письмово;   Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 18.03.20  Економіка § 40-43 читати, конспект, усно відповідати на запитання, письмово в зошитах розв’язати задачі с.152 №5, тестові завдання с.169 ;   Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 20.03.20    Фінансова грамотність самостійно опрацювати теми: 1. Банківські депозити; с.45-48, друкований зошит;  2.Небанківскі депозити. с. 49-51, друкований зошит Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 20.03.20  Фізика Повторити §31-35, §36-38 Підготуватись до контрольної роботи з теми «Оптика».Написати конспект, вивчити правила та формули Вправа 36, Вправа 37, надіслати фото записів та розв’язки завдань до 30.03.20на електронну адресу вчителя Астрономія Прочитати тема 5, пункт 1 (С. 74-79), Контрольні запитання (1-3) С. 79; Прочитати тема 5, пункт 2 (С. 80-84), Контрольні запитання (1-4) С. 84, Завдання для дискусії С. 79 Написати конспект, вивчити означення. Підготувати повідомлення, буклети, бюлетені, презентації на одну із тем: • Способи визначення відстаней до зір • Cпектральна та Єркська класифікації зірок • Анкета зорі – її фізичні характеристики • Діаграма Герцшпрунга-Рессела та інші спроби класифікації зір • Цефеїди – «маяки» Всесвіту • Земля – 2. Чи можливо це? • Ми – діти зірок? надіслати фото записів та презентацію до 20.03.20 на електронну адресу вчителя Історія України 1.Опрацьовуємо §25 та створити власну презентацію «Суспільно- політичне життя України в 2005-2013 роках. 2.Опрацювати §26 2. Відповідаємо на запитання(стр.224 1-4пит.) Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 21.03. Всесвітня історія 1.Опрацювати матеріал §24-25. 2. Написати есе «Проблеми міжнародного тероризму» або створити власну презентацію. 3. Письмово зробити таблицю головних науково–технічних досягнень друга половина ХХ -поч. ХХІ століття. Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 22.03. Біологія Виконати проект письмово у робочий зошит на тему «Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)», використовуючи вимоги зі ст.150-151; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 17 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 44, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.170; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 20 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 46-48, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.179, 183,187; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 31 березня 2020 електронну пошту вчителя Українська література - переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=zxgCFqD8Isw - переглянути відеофільм https://www.youtube.com/watch?v=lbkclfAG3Rw - прочитати с 200-202, с 209-215 - вивчити напам'ять поезії «Два кольори» Д.Павличка і «Баладу про соняшник» І.Драча - с 202 №4, №5 виконати письмово, - підготувати для однокласників тестові завдання за біографією Ліни Костенко (12 завдань); - скласти паспорт поезії «Страшні слова, коли вони мовчать». Фото відповідей на №4, №5 і паспорта поезії і тестових завдань (файл Word) надіслати вчительці до 20.03.2020. Англійська мова (Таранченко О.М.) STUDENT BOOK Ст.72-73 прочитати текст, переклад тексту, впр.1-6 за тексту письмово. WORK BOOK Ст.70-71 опрацювати всі вправи письмово, повторити правила утворення часових форм дієслова, умовних речень. Виконані завдання надіслати на електрону пошту вчителя у вигляді фото записів та текстових файлів.до 18.03.20 Українська мова (Сердюк А.) 1.Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів. Параграф 44. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор.150-153. Культура слова, Ютуб, Стор. 153. Д/з впр.7,Стор.153. 2. Стилістичне використання синонімів, антонімів, омонімів. Параграф 45. Опрацювати матеріал. Вивчити правила.Вправа 2,3,4,5 ( письм.)Стор. 155-158. Культура слова, Ютуб, Стор. 158. Д/з впр.7,Стор.158. 3. Стилістичні особливості слів іншомовного походження. Параграф 46. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5,6 ( письм.), Стор.159-162. Культура слова, Стор. 162. Д/з впр.7,Стор.162.. 4. Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Параграф 47. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор. 164-167,впр.6 ( усно.), Стор.167. Культура слова, , Ютуб, Стор. 167. Д/з впр.7,Стор.167.. 1)16.03 2)20.03 3)20.03 4)03.04            
Домашні завдання для виконання учнями 11-Б класу на період обмеження навчального процесу
Домашні завдання для виконання учнями 11-Б класу в дистанційному режимі на період обмеження навчального процесу в гімназії «Діалог» Предмет Опрацювати, зробити конспект Термін виконання алгебра   П.23 https://miyklas.com.ua/p/zno  №25.191, 25.204, 25.212, 25.355, 25.368, 25.370   На 18/03  геометрія Повторити п.5,7,10,14-17 https://miyklas.com.ua/p/zno   №18.7, 18.11, 18.24, 18.34 На 20/03 Зарубіжна література Хронологічна таблиця життя і творчості Г Маркеса (письмово). Читати роман «Сто років самотності». Читати оповідання «Стариган з крилами». Написати есе «Коли янголи залишають нас?» Завдання (письмово) відправити до 20.03.2020 на електронну адресу вчителя  Хімія параграф 30, впр. 1 (ст. 163);параграф 32, впр.2 (ст. 176). Навчальні проекти № 9 «Раціональне використання добрив та проблеми охорони довкілля», № 11 «Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості», № 13 « Дослідження рН грунтів своєї місцевості. Складання карти родючості».  Результати навчальних проектів відправити на електронну пошту до 20.03 Географія § 20,21 читати, усно відповідати на запитання, тезовий конспект, в зошитах для самостійних робіт с.21-24 письмово;    Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 18.03.20  Економіка § 40-43 читати, конспект, усно відповідати на запитання, письмово в зошитах розв’язати задачі с.152 №5, тестові завдання с.169 ;   Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 20.03.20    Фінансова грамотність самостійно опрацювати теми: 1. Банківські депозити; с.45-48, друкований зошит;  2.Небанківскі депозити. с. 49-51, друкований зошит   Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 20.03.20    Фізика Повторити §31-35, §36-38 Підготуватись до контрольної роботи з теми «Оптика».Написати конспект, вивчити правила та формули Вправа 36, Вправа 37, надіслати фото записів та розв’язки завдань до 30.03.20на електронну адресу вчителя Астрономія Прочитати тема 5, пункт 1 (С. 74-79), Контрольні запитання (1-3) С. 79; Прочитати тема 5, пункт 2 (С. 80-84), Контрольні запитання (1-4) С. 84, Завдання для дискусії С. 79 Написати конспект, вивчити означення. Підготувати повідомлення, буклети, бюлетені, презентації на одну із тем: • Способи визначення відстаней до зір • Cпектральна та Єркська класифікації зірок • Анкета зорі – її фізичні характеристики • Діаграма Герцшпрунга-Рессела та інші спроби класифікації зір • Цефеїди – «маяки» Всесвіту • Земля – 2. Чи можливо це? • Ми – діти зірок? надіслати фото записів та презентацію до 20.03.20 на електронну адресу вчителя Історія України 1.Опрацьовуємо §25 та створити власну презентацію «Суспільно- політичне життя України в 2005-2013 роках. 2.Опрацювати §26 2. Відповідаємо на запитання(стр.224 1-4пит.) Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 21.03. Всесвітня історія 1.Опрацювати матеріал §24-25. 2. Написати есе «Проблеми міжнародного тероризму» або створити власну презентацію. 3. Письмово зробити таблицю головних науково–технічних досягнень друга половина ХХ -поч. ХХІ століття. Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 22.03. Біологія Виконати проект письмово у робочий зошит на тему «Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)», використовуючи вимоги зі ст.150-151; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 17 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 44, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.170; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 20 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 46-48, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.179, 183,187; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 31 березня 2020 електронну пошту вчителя Українська література - переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=zxgCFqD8Isw - переглянути відеофільм https://www.youtube.com/watch?v=lbkclfAG3Rw - прочитати с 200-202, с 209-215 - вивчити напам'ять поезії «Два кольори» Д.Павличка і «Баладу про соняшник» І.Драча - с 202 №4, №5 виконати письмово, - підготувати для однокласників тестові завдання за біографією Ліни Костенко (12 завдань); - скласти паспорт поезії «Страшні слова, коли вони мовчать». Фото відповідей на №4, №5 і паспорта поезії і тестових завдань (файл Word) надіслати вчительці до 20.03.2020. Англійська мова (Яковленко В.В.) WB стор. 84-89 До 20.03 Українська мова (Сердюк А.) 1.Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів. Параграф 44. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор.150-153. Культура слова, Ютуб, Стор. 153. Д/з впр.7,Стор.153. 2. Стилістичне використання синонімів, антонімів, омонімів. Параграф 45. Опрацювати матеріал. Вивчити правила.Вправа 2,3,4,5 ( письм.)Стор. 155-158. Культура слова, Ютуб, Стор. 158. Д/з впр.7,Стор.158. 3. Стилістичні особливості слів іншомовного походження. Параграф 46. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5,6 ( письм.), Стор.159-162. Культура слова, Стор. 162. Д/з впр.7,Стор.162.. 4. Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Параграф 47. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор. 164-167,впр.6 ( усно.), Стор.167. Культура слова, , Ютуб, Стор. 167. Д/з впр.7,Стор.167.. 1)16.03 2)20.03 3)20.03 4)03.04                  
Домашні завдання для виконання учнями 11-А класу на період обмеження навчального процесу
Домашні завдання для виконання учнями 11-А класу в дистанційному режимі на період обмеження навчального процесу в гімназії «Діалог» Предмет Опрацювати, зробити конспект Термін виконання алгебра Повторити все про нерівності. https://miyklas.com.ua/p/zno Розв'язати №24.77, 24.83, 24.155, 24.171 На 18.03  геометрія Повторити п.16-23. https://miyklas.com.ua/p/zno Розв'язати №25.100, 25.102, 25.109, №25.113, 25.114, 25.119, 25.121, 25.128 На 20.03  Зарубіжна література Хронологічна таблиця життя і творчості Г Маркеса (письмово). Читати роман «Сто років самотності». Читати оповідання «Стариган з крилами». Написати есе «Коли янголи залишають нас?» Завдання (письмово) відправити до 20.03.2020 на електронну адресу вчителя  Правознавство Параграф 50. Конспект в зошиті. Письмово в зошиті запитання та завдання № 1-7 на стр. 225-226. Параграф 51-52. Конспект в зошиті. Письмово в зошиті запитання та завдання № 1-7 на стр. 233. Повторити параграфи 42-49, підготуватися до к.р. Надіслати фото записів або текстовий файл на електонну адресу вчителя konoplya_nata@ukr.net до 20 березня Міжнародне гуманітарне право Проекти по групах. Повідомлення на А4 з теми: 1. Діяльність міжнародного Комітету Червоного Хреста під час збройних конфліктів та у мирний час. 2. Національні товариства Червоного Хреста, сфера їх діяльності. 3. Виникнення, роль і значення емблем червоного хреста, червоного півмісяця та червоного кристала. Правова основа їх використання. Надіслати фото записів або текстовий файл на електонну адресу вчителя konoplya_nata@ukr.net до 20 березня Хімія параграф 30, впр. 1 (ст. 163);параграф 32, впр.2 (ст. 176). Навчальні проекти № 9 «Раціональне використання добрив та проблеми охорони довкілля», № 11 «Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості», № 13 « Дослідження рН грунтів своєї місцевості. Складання карти родючості».  Результати навчальних проектів відправити на електронну пошту до 20.03 Географія § 20,21 читати, усно відповідати на запитання, тезовий конспект, в зошитах для самостійних робіт с.21-24 письмово;     Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.netу вигляді документу Word 18.03.20    Фізика Повторити §31-35, §36-38 Підготуватись до контрольної роботи з теми «Оптика».Написати конспект, вивчити правила та формули Вправа 36, Вправа 37, надіслати фото записів та розв’язки завдань до 30.03.20на електронну адресу вчителя Астрономія Прочитати тема 5, пункт 1 (С. 74-79), Контрольні запитання (1-3) С. 79; Прочитати тема 5, пункт 2 (С. 80-84), Контрольні запитання (1-4) С. 84, Завдання для дискусії С. 79 Написати конспект, вивчити означення. Підготувати повідомлення, буклети, бюлетені, презентації на одну із тем: • Способи визначення відстаней до зір • Cпектральна та Єркська класифікації зірок • Анкета зорі – її фізичні характеристики • Діаграма Герцшпрунга-Рессела та інші спроби класифікації зір • Цефеїди – «маяки» Всесвіту • Земля – 2. Чи можливо це? • Ми – діти зірок? надіслати фото записів та презентацію до 20.03.20 на електронну адресу вчителя Історія України 1.Опрацьовуємо §49-50 та створити власну презентацію «Суспільно- політичне життя України в 2005-2013 роках. 2.Опрацювати §51-52 2. Відповідаємо на запитання(стр.249 1-4пит.) Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 21.03. Всесвітня історія 1.Опрацювати матеріал §24-25. 2. Написати есе «Проблеми міжнародного тероризму» або створити власну презентацію. 3. Письмово зробити таблицю головних науково–технічних досягнень друга половина ХХ -поч. ХХІ століття. Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 22.03. Біологія Виконати проект письмово у робочий зошит на тему «Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)», використовуючи вимоги зі ст.150-151; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 17 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 44, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.170; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 20 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 46-48, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.179, 183,187; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 31 березня 2020 електронну пошту вчителя Англійська мова (Яковленко В.В.) WB стор. 84-89 До 20.03 Українська мова (Сердюк А.) 1.Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів. Параграф 44. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор.150-153. Культура слова, Ютуб, Стор. 153. Д/з впр.7,Стор.153. 2. Стилістичне використання синонімів, антонімів, омонімів. Параграф 45. Опрацювати матеріал. Вивчити правила.Вправа 2,3,4,5 ( письм.)Стор. 155-158. Культура слова, Ютуб, Стор. 158. Д/з впр.7,Стор.158. 3. Стилістичні особливості слів іншомовного походження. Параграф 46. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5,6 ( письм.), Стор.159-162. Культура слова, Стор. 162. Д/з впр.7,Стор.162.. 4. Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Параграф 47. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор. 164-167,впр.6 ( усно.), Стор.167. Культура слова, , Ютуб, Стор. 167. Д/з впр.7,Стор.167.. 1)16.03 2)20.03 3)20.03 4)03.04 Українська література 1.В. Симоненко. Стор. 190-194, опрацювати теоретичний матеріал, законспектувати в зошит. Зробити аналіз вірша й записати в зошит. Вивчити напам'ять вірш « Задивляюсь у твої зіниці» і літературні паспорти до віршів « Лебеді материнства», « Ти знаєш, що ти – людина», « Задивляюсь у твої зіниці» 2. Д.Павличко Стор. 194-197, опрацювати теоретичний матеріал, законспектувати в зошит. Зробити аналіз вірша й записати в зошит. Вивчити вірш напам’ять « Два кольори» і літер. паспорт до нього, Стор. 194-197 ( підручник) І.Драч Стор. 194-197, опрацювати теоретичний матеріал, законспектувати в зошит. Зробити аналіз вірша й записати в зошит. Вивчити літер. паспорт до вірша « Балада про соняшник» й прочитати баладу , Стор. 197-199 ( підручник). Знати визначення, що таке балада та віршові розміри, Стор. 192-193,199. 3.М. Вінграновський Стор. 200-203, опрацювати теоретичний матеріал, законспектувати в зошит. Зробити аналіз вірша й записати в зошит. Стор. 200-203, конспект в зошиті. Літ паспорт записати. Прочитати вірші. 4.Г.Тютюнник Стор. 203-208, опрацювати теоретичний матеріал, законспектувати в зошит. Літ. паспорт записати в зошит. Стор. 203-208, конспект в зошиті. Прочитати новелу й знати зміст. Літ паспорт до твору записати й вивчити. Знати термін, що таке художня деталь. 5. Ліна Костенко Стор. 209-215, опрацювати теоретичний матеріал, законспектувати в зошит. Літ. Паспорти до віршів записати в зошит. Стор.215-233 опрацювати по підручнику. Записати в зошит основне. Стор. 209-215, конспект в зошиті.. Літ паспорти до віршів записати й вивчити. Вірш « Страшні слова, коли вони мовчать» вивчити напам’ять. Вивчити літер. паспорт до роману у віршах « Маруся Чурай» й прочитати роман , Стор. 215-233 ( підручник). Знати визначення, що таке роман у віршах, Стор. 216. Вивчити літературні диктанти № 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19,20!!! Вивчити уривок з твору « Маруся Чурай» 1)2)3) 19.03 4) 20.03 5)03.04            
 

Hosting Ukraine
Всі навчальні заклади України
Дякую, я вже з Вами

Запрошуємо Вас вподобати сторінку гімназії «Діалог» в Facebook