![]() |
![]() |
№ уроку | Розклад дзвінків | Перерва |
1 | 8.30-9.15 | 10 хв |
2 | 9.25-10.10 | 15 хв. |
3 | 10.25-11.10 | 15 хв. |
4 | 11.25-12.10 | 10 хв. |
5 | 12.20-13.05 | 20 хв. |
6 | 13.25-14.10 | 10 хв. |
7 | 14.20-15.05 | 5 хв. |
8 | 15.10-15.55 | 5 хв. |
9 | 16.00-16.45 |
Гімназія «Діалог» » Новини |
1.11.2011, 12:53Переглядів: 1340 |
Декада відбувалася з 03.10.11р по 12.10.11р.
Учні п’ятих класів із задоволенням взяли участь в конкурсі на кращу інсценізацію казок братів Грімм. Переможцями стали учні 5-Б класу за краще виконання уривку з «Бременських музикантів» (див. фото).
В конкурсі на кращого читця літературної балади призові місця поділили таким чином:
І місце – Ганнопольський Антон (7-В клас) за виразне читання напам’ять в оригіналі (німецькою) баладу Й. В. Гете «Вільшаний король».
ІІ місце – Штепа Анна (7-Б клас) Бібакова Ліза (7-Б клас)
ІІІ місце – Щупляк Олена (7-Б клас) Михайлюк Саша (7-Б клас) Скорик Богдан (7-В клас)
Десяті класи брали участь в перегляді та обговоренні відеофільму «Гобсек» за повістю Оноре де Бальзака. Було проведено міні-диспут «Багатство, золото в житті героїв Бальзака і в нашому житті»
В 6-А класі був проведений урок-конкурс на кращого знавця міфів «Прометея огонь запали…»
Конкурс складався з дуже цікавих завдань. Це і літературна гра «Про кого можна так сказати…», і «Слідство ведуть затоки», і гра «Парашутисти», і «Ти мені-я тобі», а ще літературний диктант і конкурс капітанів.
Шестикласники проявили тверді знання і бійцівський характер. Ось як це було:
ПРОВЕДЕННЯ ВІКТОРИНИ « ЧИ ЗНАЄШ ТИ ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПРАЦІ?» 5 КЛАС
<Обов’язково працювати в робочому одязі. Робочий одяг має бути чистим і охайним.
При виконанні завдань практичної роботи стежити за дотриманням технологічної дисципліни, правил користування обладнанням та інструментами, чітко додержувати правил безпечної роботи.
КОНКУРС «УМІЛІ РУКИ». 6 КЛАС
І ЕТАП ( теоретичний).
Вирішування тестових завдань з розділу « Українська народна вишивка».
Командам роздаються завдання.
ІІ ЕТАП ( практичний)
Учням кожної команди ( сідають в один ряд один за одним) пропонуються завдання. Завдань стільки, скільки учнів сидить в одному ряду. За командою вчителя учні починають виконувати завдання. Якщо учень виконав завдання, передає аркуш із завданням далі. Гра команди закінчується тоді, коли аркуш з останньої парти повертається на перш.
Учитель перевіряє результати естафети, підводить підсумки.
Три команди-учасниці:
Підсумки вікторини: