Feedback RSS Ми на Facebook
       
 
 
   

ПОШУК

Режим роботи дзвінків

№ уроку Розклад дзвінків Перерва
1 8.30-9.15 10 хв
2 9.25-10.10 15 хв.
3 10.25-11.10 15 хв.
4 11.25-12.10 10 хв.
5 12.20-13.05 20 хв.
6 13.25-14.10 10 хв.
7 14.20-15.05 5 хв.
8 15.10-15.55 5 хв.
9 16.00-16.45

Освіта в Україні

 

Опитування користувачів

Чи подобається Вам сайт гімназії?

Дуже подобається
Так, але є недоліки
Посередньо
Не подобається

   

Календар

«    Серпень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Проект: "Вирішення транспортної проблеми міста Києва"

»
19.09.2011, 13:00Переглядів: 1696

Мета проекту:

   вирішення транспортної проблеми в місті Києві.

 Характеристика проблеми:

   Київ — місто з населенням 2,8 млн чол. Офіційно зареєстровано близько 800 тис автомобілів, але разом з машинами з інших міст їх кількість зростає приблизно до 1,2 млн. Статистика свідчить, що на тисячу мешканців Києва приходиться приблизно 420 авто, тобто коефіцієнт 0,42. Це відносно небагато: в Лос-Анджелесі, найбільш автомобілізованому у світі місті, він становить 1,8. Але для Києва і цей показник є критичним. Причина цьому - недостатньо розвинена транспортна система, що призводить до величезних заторів. Цей факт негативно позначається на економічній ситуації в Києві та зручності пересування його мешканців. Наприклад, у Москві вчені підрахували, що година затору на дорогах обходиться кожному транспортному засобу приблизно в 40 доларів США, а місту це коштує близько 15-16 млн. доларів щоденно. Дійсно, адже людина витрачає час, чекаючи в заторі, до того ж, спалюючи недешеве пальне. Також до величезних витрат призводить дороге будівництво нових доріг та транспортних розв'язок, які проблему не вирішують.

 Методи вирішення: 

   Локальні дорожні роботи та експерименти з рухом транспорту ситуацію не покращать. Проблему можна вирішити тільки комплексною політикою, провівши цілу низку заходів.

 1. Будівництво нових доріг 

 Якість покриття автомобільних шляхів повинна бути вищою, щоб вони слугували повний термін придатності та були стійкими до різних погодних умов. Щодо косметичних дорожніх робіт (ремонт вибоїн, ям) я пропоную застосовувати технологію, яка вже давно практикується в країнах Європи: якщо ремонтується вибоїна, наприклад 10х10 см, то 0,5х0,5 метри навколо неї повністю вирізуються усі шари асфальту і кладуться наново, за технологією, якою будувалася дорога. Після цього місце вибоїни повністю шліфується, щоб дорога знову була рівна. Бо після звичайного закатування асфальтом, над забоїною утворюється горб, що не менш заважає руху. Також дороги та розв`язки мусять кардинально впливати на рух транспорту і бути розміщені так, щоб була потреба у їх використанні. Також потрібно будувати великі транспортні розв`язки таким чином, щоб вони вели в обхід центру і дали можливість дістатись будь-якої точки міста не через центр.

 2. Розвиток громадського транспорту

 Даний пункт вміщує декілька моментів, що стосуються різних видів транспорту.

 2.1 Виділення спеціальних смуг для руху автобусів і тролейбусів

   Дані смуги повинні бути добудовані до вже існуючих шляхів. Завдяки цьому громадський транспорт буде їхати швидше, не уповільнюючи рух інших автомобілів. Це також сприятиме популяризації проїзду автобусом або тролейбусом, адже вони будуть їхати швидше і без перепон. Таке рішення було прийняте в таких містах, як Лондон, Берлін, Лос-Анджелес, Софія.

 2.2 Відмова від маршрутних таксі

  На мою думку, слід замінити їх на європейські види транспорту — автобуси та тролейбуси. Це призведе до зниження шкідливих викидів у атмосферу, зменшить кількість транспорту на дорогах. Відмова від маршрутних таксі зменшить аварійність на дорогах, бо водії цього виду транспорту відомі своєю безвідповідальною поведінкою на дорогах. Деякі маршрутні таксі не відповідають експлуатаційним вимогам. Також це дійсно наблизить Київ до рівня справжньої європейської столиці.

 2.3 Розвиток трамваю

   Особливу увагу треба звернути на розвиток трамваю, адже це екологічний вид транспорту, який працює на електриці. Він може перевозити водночас багато людей і не викликає заторів, адже їде по окремій колії. Важливо будувати нові трамвайні шляхи, заздалегідь плануючи їх будівництво. Потрібно повністю замінити рухомий склад на нові гарні трамваї. Також треба відмінити в них безкоштовний проїзд для пенсіонерів, бо зараз 80% пасажирів є пенсіонерами. Вони їздять безкоштовно і через це завдають величезних збитків розвитку трамваю, як виду громадського транспорту. Натомість треба                     популяризувати трамвай серед інших категорій населення. Оновивши рухомий склад та колії ми прискоримо рух, бо зараз трамвай є повільним. Через це більшість людей надає перевагу маршрутним таксі та автобусам. Пенсіонери ж навпаки їдуть на трамваї і не зважають на його повільність, адже він безкоштовний. Вагомим плюсом у розвитку трамваю буде позиціонування Києва як міста, де активно розвивають екологічні види транспорту. Це зробить Київ привабливішим для туристів та інвесторів, які будуть готові         вкладати кошти не тільки в бізнес, а й в інфраструктуру міста і впровадження нових екологічних розробок.

 2.4 Розвиток метро

   На даний момент незамінною транспортною артерією міста є метро, адже воно їздить, оминаючи затори. Але і тут є багато недоліків. Існує потреба у збільшенні рухомого складу та його оновленні, адже за всю 50-тидесятирічну історію київського метрополітену був списаний лише один вагон. Це свідчить про зношеність рухомого складу. Треба зменшити часові інтервали між поїздами метро та їх швидкість, бо місто все більше потребує швидшого і активнішого метрополітену, бо метро є найактивнішим та найдинамічнішим транспортом Києва. Величезну увагу треба звернути на будівництво нових станцій метро. Потрібно вводити в експлуатацію набагато більше станцій метро за рік. Вводити в експлуатацію вже готові станції, наприклад “Львівська Брама”, будувати нові виходи метро з таких станцій, як “Вокзальна”. Важливо збільшити кількість ескалаторів на тих станціях, де є величезна кількість пасажирів. Особливу увагу треба привернути будівництву нових ліній метро, які будуть приєднувати до системи метро нові райони, такі як Троєщина, Теремки, Солом'янку та інші. Це також призведе до розвантаження доріг, адже жителі районів, де не було метро були вимушені користуватися іншим транспортом, а тепер вони будуть надавати перевагу метро.

 3. Паркування

    Паркування, особливо в центрі міста є величезною проблемою, адже припарковані машини займають дорожні полоси. Це призводить до ускладнення руху, яке переростає в затори. Щоб вирішити дану проблему треба побудувати велику кількість підземних і надземних паркінгів, у які за невелику платню людина могла би поставити автомобіль на деякий час. Також аби вирішити дану проблему можна створити щось на кшталт “паркувальної міліції”. Вона слідкуватиме за паркуванням у не відведених для цього місцях і неправильно припаркованими машинами. За порушення вони накладатимуть  великі штрафи або евакуюють машину на штраф-майданчик. Але введення великих штрафів можливе лише тоді, коли у місті буде побудовано вдосталь паркінгів, які б могли задовольнити потреби автомобілістів.

 4. Введення новітніх систем управління дорожнім рухом

   Важливо ввести супутниковий чи відео контроль за роботою світлофорів, щоб побачивши можливий початок затору надати більше часу для руху для уникнення затору. Також треба ввести інформатизацію руху, щоб людина перед виїздом чи за кермом могла би дізнатися де є і де можливі затори і вибрала свій шлях обабіч заторів.

 5. Введення платного в'їзду до центру міста

   Можливе введення платного в`їзду в центр міста для зменшення кількості машин, що їдуть через центр. Це допоможе уникнути більшості заторів, які створюються в центрі через велику кількість машин, що не можуть в один момент проїхати вузькими старовинними вулицями. Наприклад, введення такої плати у Лондоні зменшило інтенсивність руху в центрі на 30% і дало надходження грошей хоча б для утримання доріг. Але цей проект можна ввести тільки після того, коли будуть побудовані дороги, за допомогою яких можна швидко дістатися будь-якої частини  міста в обхід центру, таким чином, заінтересувавши самих водіїв об`їхати центр і швидко дістатися свого місця призначення околицями міста.

Виконав учень 11-А класу

гімназії “Діалог”

Очкур Максим


Перегляньте також:


    Проект: «Фонтан закоханих»
    Місце розташування: парк «Позняки», на місці центральної клумби. Навколо фонтану будуть розміщені ковано-дерев’яні лави.Освітлення площі: класичні чорні ліхтарі до яких будуть прикріплені годинники в кованій оправі, які щогодини битимуть куранти. Про проект учениць 11-А класу гімназії "Діалог" Литвиненко Ольги та Коршунової Оксани читайте повну новину!


    «Здорові діти – наше сьогодення!»
    Програма розвитку інноваційної діяльності кафедри фізичної культури гімназії «Діалог» за дистанційною формою навчання на 2011-2016 рр. Гімназія "Діалог" Кафедра фізичної культури 2011  


    "Формуй поставу!" Посібник для учнів.
    Гімназія "Діалог" Кафедра фізичної культури Н. Є.Білоус 2011 Немає у тому секрету, що більшість людей лише з віком пізнають істину ціну своєму здоров’ю, розуміють, що ніякі матеріальні цінності та життєві досягнення ніколи не компенсують його втрати. При цьому дітей зовсім не хвилює збереження свого здоров’я, вони не навчені нами, дорослими, як зберігати та розвивати своє здоров’я. Тому на плечі батьків, школи лягає відповідальність за здоров’я дитини. Навчати, виховувати, гармонійно розвивати дитину набагато легше, якщо вона здорова.


    Плавання – це здоров’я людини. Вчись бути здоровим!
    Гімназія "Діалог" Кафедра фізичної культури Н. Є.Білоус 2011 Діти – надія та майбутнє України! Адміністрація гімназії «Діалог», кафедра фізичної культури намагаються зробити все можливе, щоб виховати учня гімназії щасливим, розумним, здоровим. Для того, щоб діти були здоровими, енергійними, творчо активними необхідно з раннього віку турбуватися про їх здоров’я, потрібно загартовувати організм, всебічно розвивати фізичні здібності. Учні гімназії «Діалог» мають унікальну можливість створювати своє здоров’я на уроках! Враховуючи таку оздоровчу дію плавання та на виконання програми «Здорові діти – наше сьогодення!» адміністрація гімназії запровадила проведення уроків плавання тричі на тиждень. Здоров’я – це найвищий дар природи, найбільше багатство людини, берегти, розвивати та укріплювати здоров’я потрібно постійно!


    "Вчись бути здоровим!" Методичний посібник
    Гімназія "Діалог" Кафедра фізичної культури Н. Є.Білоус 2011 Людина є «храм здоров’я і краси». І для того, щоб цей храм був чистим, красивим і здоровим, піклуватися про нього повинна сама людина, хранитель свого храму. Щастя кожного з нас – у родині, а щасливі люди ті, хто з радістю іде у школу, на роботу і намагається скоріше повернутися у родину, побачити близьких і дорогих нам людей, які дають нам заряд життя. Людина – це краса тіла і гармонія душі. Нехай кожен з нас, кожний день робить маленьке добро, допоможе хоч одній людині і світ стане добрим і людяним.


 

Hosting Ukraine
Всі навчальні заклади України