![]() |
![]() |
№ уроку | Розклад дзвінків | Перерва |
1 | 8.30-9.15 | 10 хв |
2 | 9.25-10.10 | 15 хв. |
3 | 10.25-11.10 | 15 хв. |
4 | 11.25-12.10 | 10 хв. |
5 | 12.20-13.05 | 20 хв. |
6 | 13.25-14.10 | 10 хв. |
7 | 14.20-15.05 | 5 хв. |
8 | 15.10-15.55 | 5 хв. |
9 | 16.00-16.45 |
Відповідно навчального плану на 2012/2013 рік з 04.02 по 15.02 у гімназії проходила декада історії та правознавства, де муза Кліо проводила лицарські турніри, інтелектуальні КВК; учителі історії та правознавства запрошували на відкриті уроки.
№ |
Зміст навально-виховного заходу. |
Дата |
Класи |
Відповідальний |
1. |
Відкриття декади. |
04.02 |
5-11 кл. |
Вчителі М/о |
2. |
Проект «Життя та побут козаків» |
06.02 |
5 кл. |
Буряк В.А. |
3. |
КВК з історії Стародавнього світу |
14.02 |
6 кл. |
Гаврилюк Ж.М. Буряк В.А. |
4. |
Історичний турнір |
14.02 |
7 кл. |
Буряк В.А. |
5. |
Історично-літературна композиція з елементами театральної вистави «А ми тієї слави козацької повік не забудемо» |
13.02 |
8 кл. |
Буряк В.А. |
6. |
Проведення конкурсу творчих робіт «Я дитина, я маю права та потребую їх захисту» |
07.02 |
5 А |
Конопля Н.А. |
7. |
Конкурс робіт на тему «Мої пропозиції до Конвенції прав дитини» |
05.02 |
6 А |
Конопля Н.А. |
8. |
Конкурс на кращу Конституцію класу |
12.02 |
7 А |
Конопля Н.А. |
9. |
Правовий турнір |
08.02 |
9 кл. |
Конопля Н.А. |
10. |
Закриття декади. Історико -музична композиція «Дух епохи» |
15.02 |
9-11 кл. |
Гаврилюк Ж.М. |
11. |
Виставка газет на історичну та правову тематику |
04.02-15.02 |
5-11 кл. |
Вчителі М/о |
Проведено історичний КВК між учнями 6-х класів, на якому учні показали свої міцні знання з історії та продемонстрували всім свій чудовий талант в постановці (інтерпретації грецьких міфів). Місця, в результаті конкурсу, розподілилися таким чином: 1 місце – 6 – А клас; 2 місце – 6 – Г клас; 3 місце – 6 – Б клас; 3 місце – 6 – В клас.
Історично-музичний проект “Дух епохи”. Напередодні було проведено жеребкування класів щодо десятиліть ХХ століття. Кожний клас знайомив глядачів з короткою історією періоду, особливістю повсякденного життя епохи та визначними пам’ятками.
Історично-літературна композиція з елементами театральної вистави «А ми тієї слави козацької повік не забудемо».
Вчитель історії Буряк Валентина Анатоліївна та учні 8-А класу організували та провели шкільний виховний захід « А ми тієї слави козацької повік не забудемо», бо неможливо знайти в минулому України якесь інше явище, яке б так глибоко і різнопланово вплинуло на історичну долю всього українського народу. З початків козацтва і до сьогоднішнього дня, а , вочевидь, і на майбутнє, життя українців було, є і , поза сумнівом, буде нерозривно пов’язане з козацтвом.
Козацтво – це надзвичайно широкий у своїх вимірах і різноманітний у проявах світ – манливий і загадковий.
Немає сумніву, що сучасна українська державна нація не склалася б, коли б у неї не було козацького минулого. Саме тому це минуле заслуговує на те, щоб знати його і ставитись до нього з повагою.
Проект «Життя та побут козаків».
Історичний турнір.
У рамках декади історії та правознавства у гімназії «Діалог» були проведені правові заходи:
Конкурс творчих робіт «Я дитина, я маю права та потребую їх захисту», 5 А клас.
Конкурс робіт «Мої пропозиції до Конвенції прав дитини», 6 А клас.
Конкурс на кращу Конституцію класу, 7 А клас.
Правовий турнір, 9-ті класи.
Серед учнів 5-11 класів гімназії «Діалог» був оголошений конкурс газет на історичну та правову тематику. Призові місця:
Історія.
5-6 класи:І – 6-а, 6-г; ІІ – 6-б, 6-в; ІІІ – 5-г.
7-8 класи: І – 7-а; ІІ – 8-а, 8-б; ІІІ – 8-в.
9-11 класи:І – 10-в, ІІ – 9-б, 10-а; ІІІ – 9-в, 9-г.
Правознавство.
І – 11-а, ІІ – 9-а, 9-б; ІІІ – 7-а, 9-в, 9-г.