|
№ уроку | Розклад дзвінків | Перерва |
1 | 8.30-9.15 | 10 хв |
2 | 9.25-10.10 | 10 хв. |
3 | 10.20-11.05 | 10 хв. |
4 | 11.15-12.00 | 20 хв. |
5 | 12.20-13.05 | 20 хв. |
6 | 13.25-14.10 | 10 хв. |
7 | 14.20-15.05 | 5 хв. |
8 | 15.10-15.55 | 5 хв. |
9 | 16.00-16.45 |
Гімназія «Діалог» » Новини |
11.12.2019, 13:40Переглядів: 787 |
В грудні в Україні в одинадцяте проводиться Всеукраїнський тиждень права з нагоди річниці прийняття Загальної декларації прав людини.
Тиждень права – це масштабний захід, який направлений задля просвіти у сфері прав людини.
Одним із головних заходів в організації та проведенні тижня в гімназії «Діалог» є Єдиний урок, який пройшов 10 грудня 2019 року. Урок «Права людини: історія і сучасність» проведений для дітей різних категорій з метою запобігання дискримінації та насильства в закладі. Класні керівники 5-11 класів добре підготувалися до цього уроку, адже реалізація прав людини підвищує загальний рівень правової культури і збагачує дітей необхідним рівнем правових знань. Кожен дитячий наставник підійшов до реалізації уроку відповідально, творчо. Так, класний керівник 6-В класу – Гаврилюк Ж.М. назвала свій захід «Вивчати, приймати, відстоювати: Права людини», в якому доступно для дітей розкрила поняття і сутність прав людини, основні механізми їх захисту. Класний керівник 5-А класу – Максим Т.А. на уроці з дітьми права людини виклали у малюнках, які діти захищали і доводили чому саме так вони розуміють права людини. Класний керівник 10-В класу – Колісник А.В. разом з учнями права людини доводили до своїх однокласників англійською мовою. Вчитель інформатики Зборовська О.В. підготувала і запропонувала учням 7-В класу прекрасні презентації на тему прав дитини. На високому рівні провели урок класні керівники Буряк В.А., Конопля Н.А., Корнелюк Т.Є., Коржик М.М. та інші.
В цілому з проведеного уроку учні розглянули і зрозуміли питання: «Чому права людини – це важливо?», «Які права сьогодні порушуються найчастіше?», чим права людини відрізняється від свободи людини?».
Проведений урок безумовно сприятиме вихованню правомірної поведінки учнів, вихованню поваги та необхідність дотримання законів, прав та обов’язків, розвине у дітей почуття власної гідності, впевненості в собі.