![]() |
![]() |
№ уроку | Розклад дзвінків | Перерва |
1 | 8.30-9.15 | 10 хв |
2 | 9.25-10.10 | 15 хв. |
3 | 10.25-11.10 | 15 хв. |
4 | 11.25-12.10 | 10 хв. |
5 | 12.20-13.05 | 20 хв. |
6 | 13.25-14.10 | 10 хв. |
7 | 14.20-15.05 | 5 хв. |
8 | 15.10-15.55 | 5 хв. |
9 | 16.00-16.45 |
Гімназія «Діалог» » Новини |
15.11.2019, 12:51Переглядів: 460 |
14 листопада в гімназії «Діалог» відбулося засідання педагогічної ради. Розглядалося декілька питань, але основним для обговорення було питання адаптації учнів 5-их класів до навчання у середній ланці школи, зокрема, соціально-психологічні аспекти розвитку учнів молодшого підліткового віку, діагностика п’ятикласників, спрямована на вивчення рівня адаптації, наступність і перспективність у навчанні та вихованні учнів 5-их класів.
Із доповіддю з цього питання виступила соціальний педагог гімназії Малецька С.О. Вона продемонструвала результати досліджень соціально-психологічної служби з вивчення процесу адаптації п’ятикласників. Класні керівники 5-их класів Максим Т.А., Кушнір В.С., Дмитрієва Д.М., Кравець В.С. також взяли участь в обговоренні, презентувавши результати роботи класних колективів на першому етапі навчання в середній ланці школи.
Наступним питанням для обговорення були результати класно-узагальнюючого контролю 10-их класів, а також успішність окремих учнів цих класів. Доповідали заступник директора з навчально-виховної роботи Міхальова А.В. і класні керівники 10-их класів Крижанівська О.Б., Шевчук Н.С., Колісник А.В.
Важливим питанням, яке також було винесено на розгляд педагогів, було затвердження бюджетного запиту на 2020 рік. Директор гімназії Кузьминець Лариса Петрівна представила план заходів з покращення матеріально-технічного стану та модернізації нашого закладу, фінансування яких планується здійснити за рахунок державного або місцевого бюджетів.
Бюджетний запит було затверджено одноголосно.
Далі йшло обговорення низки робочих питань: ознайомлення із новим Порядком підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, питання техногенної безпеки, дотримання Правил внутрішнього розпорядку, ведення шкільної документації.