Головна сторінка сайту гімназії "Діалог" > Стратегія розвитку Києва до 2025 року > Проект: «Створення підземного паркінгу в центрі м. Києва»

Проект: «Створення підземного паркінгу в центрі м. Києва»


19.09.2011, 13:57

Загальні відомості

  Паркінг - місце для стоянки автотранспорту. Стаціонарні споруди для стоянки автомобіля можна розділити на три основні групи: капітальні однорівневі цегляні або металеві гаражі, що окремо стоять багаторівневі парковки і гаражні бокси, а також підземні гаражі і паркування.
  Паркінг від гаража відрізняється тим, що його простір не поділено стінами на окремі осередки. Паркінг - єдиний простір з розміткою, що вказує межі кожного машиномісця.
Будівництвом паркінгів під будинками займаються будівельні організації, що ведуть житлову або комерційну забудову.
  Будівництво однорівневих цегляних гаражів зараз не ведеться через високу вартість землі. Більш популярним стало зведення багаторівневих паркінгів - як надземних, так і підземних. Забудовники намагаються максимально врахувати інтереси автомобілістів і будують будинки навіть економ-класу з підземними парковками. 
  Наземні багаторівневі паркінги, як правило, будують у тих місцях, де зведення підземних споруд неможливо з різних причин. Якщо забудовник стоїть перед вибором, що побудувати - підземний або надземний паркінг, то рішення диктує розмір виділеної ділянки. У великому місті площі ділянок, наявні у забудовника, не дозволяють забезпечити мешканців будинку надземними парковками. Економічно вигідніше використовувати землю для будівництва багатоповерхових будинків, а паркінг зробити підземним, якщо це дозволяє геологія ділянки і проведені комунікації.

  Суть проекту

   Зараз у Києві гостро стоїть питання розвантаження автомобільного руху в центрі міста. Кількість мешканців столиці зростає, а отже зростає і кількість машин.

  Одного разу, відвідуючи одну з галерей поблизу Хрещатика, ми з батьком зіштовхнулися з цією проблемою: паркувальних місць для людей просто не вистачає. Як наслідок, ми поставили авто за кількасот метрів у дворі житлового будинку, на що витратили купу зайвого часу, та й настрій після пошуків помітно погіршився. А найцікавіше те, що цієї ситуації можна було уникнути, якби існував великий підземний паркінг.

  Отже, зі створенням такої парковки вирішилося б одразу декілька проблем:

  • Зменшення кількості заторів у центрі столиці;
  • Пов’язане з цим покращення стану повітря;
  • Більш комфортне пересування тротуарами киян та гостів столиці(особливо поблизу місць, привабливих з туристичної точки зору).

  Крім того, це спровокувало б додаткові надходження до бюджету міста,а також викликало б необхідність створення нових робочих місць(паркувальники, технічний персонал, тощо).

  А перевага саме підземного паркінгу в тому, що не буде псуватися вигляд старого міста. Адже, погодьтеся, на фоні малоповерхівок масивна сучасна споруда буде різати око.

 Досвід європейських країн

 Як свідчить практика європейські міст, підземні паркінги розміщають в історично сформованому середовищі. До прикладу, у Відні підземний паркінг збудований під Оперним театром, а у Римі під Ватиканом, а під час будівництва підземної стоянки було знайдено надзвичайні артефакти.

Проект: «Створення підземного паркінгу в центрі м. Києва»

Виконала учениця 11-А класу гімназії «Діалог» Попович Анастасія


Повернутися назад