![]() |
![]() |
№ уроку | Розклад дзвінків | Перерва |
1 | 8.30-9.15 | 10 хв |
2 | 9.25-10.10 | 15 хв. |
3 | 10.25-11.10 | 15 хв. |
4 | 11.25-12.10 | 10 хв. |
5 | 12.20-13.05 | 20 хв. |
6 | 13.25-14.10 | 10 хв. |
7 | 14.20-15.05 | 5 хв. |
8 | 15.10-15.55 | 5 хв. |
9 | 16.00-16.45 |
Гімназія «Діалог» Психолого-педагогічний проект «Вибір успішної професії» |
27.10.2010, 13:39Переглядів: 16900 |
Науковий керівник проекту – Сергієнкова О.П., доктор психологічних наук, завідувачка кафедри загальної, вікової, педагогічної психології Київського педагогічного університету ім.. Б.Д.Грінченка.
Програма реалізації наукового психолого-педагогічного проекту затверджена Головним управлінням освіти і науки Київської міської державної адміністрації (наказ № 256 від 22.09.2008 „ Про розширення бази експериментального впровадження наукового психолого-педагогічного проекту «Вибір успішної професії») та розрахована на 2008-2014 роки.
Пропонований проект розглядається як один з науково – методичних підходів до модернизації сучасної освіти, зокрема організації профорієнтаційної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі. Метою проекту є впровадження в навчально-виховний процес інноваційної технології розвитку здатності учнівської молоді до вибору успішної професії, планування кар`єри та формування соціально значущих життєвих компетентностей відповідно до вимог сучасного ринку праці.
Завдання Проекту:
- забезпечити учнів теоретичними та практичними знаннями з основ вибору успішної професії;
- спияти організації інноваційної за змістом пошуково-дослідницької роботи, пов`язаної із набуттям учнями досвіду та умінь встановлювати ділові взаємини з людьми, які працюють в умовах ринкових відносин;
- створити умови для реалізації творчого потенціалу вчителів і учнів, практичного застосування ними набутих знань та способів впровадження інтерактивних технологій.
Реалізації цих завдань сприяє науково-методичне забезпечення проекту:
- Економічна психологія(5 клас). Суб`єкти ринку. Сімейний бюджет. Економіка школи. Роль держави у забезпеченні матеріального добробуту. Економічні проблеми міста, району.Приватизація.
- Раціональна поведінка(6 клас).Знайомство з професіями ринку, діями самоконтролю, еконмічним аналізом. Розробка бізнес-планів.
- Економічні системи(7 клас). Розвивальний матеріал про входження в економіку як навчальну дисципліну.
- Людина і світ професій (8 клас).
- Особистісна готовність до вибору ринкової праці (9 клас).
- Основи інтелектуальної власності(10 клас). Людина і праця.
- Соціальне партнерство. Побудова кар`єри. (11 клас). Входження в ринок праці.
Основні форми організації навчання:
Заняття, урок, семінари, ігри з різноманітною імітацією, практичні заняття, ділові клуби, індивідуальна робота, розробка бізнес-планів, екскурсія та відвідування різного типу підприємств, тощо.Таким чином, організація вибору усрішної професії є реально новою формою зв`язку навчального закладу з практикою та вимогами ринкової дійсності.
Презентація:
19 квітня 2011 року в рамках проекту «Вибір успішної професії » відбувся науково-практичний семінар на якому були присутні вчителі та класні керівники, які є учасниками експериментальної програми.
План роботи семінару-консультації.
11 квітня 2011 в рамках експериментального проекту «Вибір успішної професії» року відбувався профорієнтаційний захід, який став традицією в гімназії - «Час обирати професію».
9 ЛЮТОГО 2011 РОКУ ВІДБУВСЯ СЕМІНАР– КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ – ЕКСПЕРИМЕНТАТОРІВ ГІМНАЗІЇ « ДІАЛОГ»
Присутні:
Доктор психологічних наук, професор Побірченко Неоніла Антонівна
Заступник директора з наукової роботи Красна Т.В.
Практичний психолог Кулик Н.І.
Вчителі – експериментатори: Кушнір В.С. ,Заболотна С.І.,Маркова Г.М.,Толстенко Л.Н.,Онищенко В.Б.,Крижанівська Н.М.,Шкоденко Н.М.
ПЛАН РОБОТИ
1.Організаційно методичне удосконалення реалізації проекту «Вибір успішної професії» в роботі вчителів з учнями випускних класів.
2. Дискусійні питання:
2.1. Підготовка і проведення уроків – проектів у випускних класах гімназії
2.2. Характеристики уроків. Виступи: Побірченко Н.А, Красна Т.В.(Додається)
3. Про перспективи навчання в гімназії (№6)(Додається)
Виступи: Побірченко Н.А, Красна Т.В.
3.1.Підготовка до конференції для батьків учнів – випускників гімназії на тему: « Обираємо професію спільними зусиллями: «так» чи «ні»».
3.2. Анкети для батьків «Творчий потенціал випускника», «Спостерігаємо за своєю дитиною». Виступи батьків за анкетами.(Додаються)
4. Різне. Організаційні питання.
- Журнал обліку заходів. Красна Т.В. (Додається)
- Графік проведення занять. Красна Т.В. (Додається)
- Плани індивідуальної роботи вчителів – експериментаторів (2010 – друге півріччя; 2011 – перше півріччя).(Додаються)
5. Діагностичні матеріали із складання професійного портрету вчителя гімназії (№3) (Відповідальний Кулик Н.І.)
6. Інноваційний ресурс з профорієнтації. Досвід вчителя економіки Шкоденко Н.М.
Організація розвивального навчально-виховного процессу базується на спільній діяльності вчителів, батьків, підприємців, бізнесменів, роботодавців та передбачає право на відкритість в оцінюванні учнів, особисту відповідальність за судження, оцінки, рекомендації, вимоги, вчинки, необхідну матеріальну та моральну підтримку.
У житті кожної людини настає момент, коли необхідно замислитися над питанням: «Ким я хочу бути у професійному плані?».Для кожної людини важливо правильно обрати професію, так як вимоги професії до людини повинні співпадати з її психологічними особливостями. Правильному вибору професії заважає дефіцит знань про самі професії, невміння оцінити власні здібності, інтереси, схильності і співвіднести їх з конкретною професією. Вирішити дану проблему учням допомагають досвідчені педагоги гімназії під час проведення занять з курсів «Людина і світ професій», «Вибір успішної професії на ринку праці», «Побудова кар`єри».
Урок з курсу «Вибір успішної професії на ринку праці »в 10 класі проводить вчитель економіки Шкоденко Н.М.
Завантаження по темі:
В умовах сучасної української загальноосвітньої школи профорієнтаційна робота має бути спрямована на формування психологічної готовності учнів до трудової діяльності . При цьому компетентному вибору учнями майбутньої професії повинна приділятися особлива увага .
З метою надання учням широкої інформації , яка сприятиме самостійному вирішенню учнями проблем, що безпосередньо пов`язані з вибором майбутньої професії і усвідомленням правильності такого вибору в гімназії «Діалог» проводиться ряд заходів , спрямованих на інформаційну орієнтованість учнів у колі професій та їх престиж на ринку праці. Один із них це відвідування ВНЗ.
Так, протягом грудня місяця випускниками гімназії відвідали Київський університет ринкових відносин та Київський міський педагогічний університет імені Б. Д.Грінченка, провели зустріч із викладачами Київського національного торговельно-економічного університету.