Feedback RSS Ми на Facebook
       
 
 
   

ПОШУК

Режим роботи дзвінків

№ уроку Розклад дзвінків Перерва
1 8.30-9.15 10 хв
2 9.25-10.10 15 хв.
3 10.25-11.10 15 хв.
4 11.25-12.10 10 хв.
5 12.20-13.05 20 хв.
6 13.25-14.10 10 хв.
7 14.20-15.05 5 хв.
8 15.10-15.55 5 хв.
9 16.00-16.45

Освіта в Україні

 

 

 

Календар

«    Квітень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 

Шкільний офіцер поліції


Сідельникова
Луїза Олексіївна

Сержант поліції

тел. 050-342-18-39

Погода

волог.:

тиск:

вітер:

Свята

Календар свят і подій

Загальнонаціональний карантин продовжено

»
25.03.2020, 14:47Переглядів: 44
Загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно, продовжено на 21 день – до 24 квітня включно. Відповідне рішення Уряд ухвалив сьогодні, 25 березня 2020 року.
Теги: карантин

Перегляньте також:


Організація навчання в дистанційному режимі
У зв’язку із тимчасовим обмеженням освітнього процесу в період з 12.03.2020 по 27.03.2020 в гімназії «Діалог» організовується навчання в дистанційному режимі відповідно до робочих навчальних планів. Здійснюватися таке навчання буде переважно в асинхронному режимі, тобто учасники освітнього процесу не спілкуються у режимі реального часу, а обговорюють окремі етапи роботи через інтернет-ресурси та інші засоби дистанційної комунікації, а саме: E-mail дистанційне навчання – буде здійснюватися через листування учителя і учнів через мережу інтернет. Воно передбачає отримання учнем щоденних у один і той же час поштових повідомлень, що містять невелику кількість текстового матеріалу та перевірочні питання до нього. До листа також можуть входити активні посилання на додаткові матеріали (статті з періодичних видань, оригінальні тексти, презентації, відео фрагменти), що їх можна переглянути у мережі Інтернет. Для спрощення доставки матеріалів до учнів можна їх надсилати всім учасникам навчання одним листом, вказавши їхні електронні адреси через крапку з комою у рядку адресування. По завершенні періоду дистанційного навчання учню надаються перевірочні завдання, що складені з питань, які надавалися під час вивчення окремих фрагментів матеріалу. Для здійснення такого виду навчання та забезпечення зворотного зв'язку із вчителем-предметником класними керівниками формуються списки електронних адрес здобувачів освіти; навчання на платформах соціальних мереж. При такій формі асинхронного спілкування матеріали і відповіді доступні всім учасникам навчального процесу, але, за необхідності, вчитель може звернутися до учня через панель швидких сповіщень (чат). Частково буде використано веб-ресурси навчальних дисциплін, у тому числі дистанційні курси, доступні через Інтернет за допомогою веб-браузера або інших доступних користувачеві програмних засобів, посилання на які буде систематизовано по паралелях і розміщено на сайті гімназії та в системі SMARSY. Основними видами навчальних занять, які будуть організовані за дистанційною формою навчання є: лекція, урок, консультації, які можуть супроводжуватися графічною, аудіо-, відеоінфрмацією. Наразі на сайті гімназії розміщено частину навчального матеріалу для самостійного опрацювання. Також видано наказ про порядок роботи в умовах призупинення занять, одним із пунктів якого є забезпечення виконання навчальних програм за рахунок об’єднання навчальних тем; за рахунок ущільнення навчального матеріалу; використання міжпредметних зв’язків, оглядового або самостійного вивчення навчального матеріалу; використання резервних годин навчальної програми та годин, відведених на проведення окремих уроків тематичного оцінювання Крім того: З 16 березня 2020 року телеканалом ТРК «Київ» 2 години ефірного часу буде відведено для проведення телеуроків: 4 телеуроки по 30 хвилин з різних предметів спрямовано першочергово для учнів випускних 9-х та 11-х класів. Слідкуйте за програмою. У рамках роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка буде організовано та проведено наступні заходи: Для організації дистанційного навчання учнів 12 березня буде проведено вебінар для педагогів та керівників закладів освіти «Організація дистанційного навчання закладом освіти» (автор кандидат педагогічних наук, доцент Воротникова І.П.), відеозапис буде розміщено на порталі ІППО та ДОН. Для учнів 5-11 класів буде проведено вебінар «Як навчатися дистанційно? Відкриті ресурси». Відеозапис якого буде розміщено на порталі ІППО та ДОН. ІППО створено каталог електронних освітніх ресурсів для учнів та вчителів urok.ippo.kubg.edu.ua. Для вчителів, які не мають можливості організувати дистанційне навчання самостійно, буде запропоновано надіслати уроки, матеріали, посилання для розміщення на ресурсі. Для учнів 5-9 класів на сайті kievoit.ippo.kubg.edu.ua розміщено уроки з курсу інформатики, в тому числі профільного рівня навчання інформатики для 10-11 класів з програмування. Для вивчення окремих тем з української мови та математики учням 11 класів будуть організовані щотижневі вебінари. На сайті vo.ippo.kubg.edu.ua «Столичний цент відкритої освіти» розміщено відкриті електронні освітні ресурси для дистанційного навчання учнів. Для педагогів та учнів на сайті ІППО буде створено блог консультацій з впровадження дистанційного навчання.
Домашні завдання для виконання учнями 11-В класу на період обмеження навчального процесу
Домашні завдання для виконання учнями 11-В класу в дистанційному режимі на період обмеження навчального процесу в гімназії «Діалог» Предмет Опрацювати, зробити конспект Термін виконання алгебра   П.23 https://miyklas.com.ua/p/zno  №25.191, 25.204, 25.212, 25.355, 25.368, 25.370   На 18/03  геометрія Повторити п.5,7,10,14-17 https://miyklas.com.ua/p/zno   №18.7, 18.11, 18.24, 18.34 На 20/03   Зарубіжна література Хронологічна таблиця життя і творчості Г Маркеса (письмово). Читати роман «Сто років самотності». Читати оповідання «Стариган з крилами». Написати есе «Коли янголи залишають нас?» Завдання (письмово) відправити до 20.03.2020 на електронну адресу вчителя Хімія параграф 30, впр. 1 (ст. 163);параграф 32, впр.2 (ст. 176). Навчальні проекти № 9 «Раціональне використання добрив та проблеми охорони довкілля», № 11 «Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості», № 13 « Дослідження рН грунтів своєї місцевості. Складання карти родючості».  Результати навчальних проектів відправити на електронну пошту до 20.03 Географія § 20,21 читати, усно відповідати на запитання, тезовий конспект, в зошитах для самостійних робіт с.21-24 письмово;   Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 18.03.20  Економіка § 40-43 читати, конспект, усно відповідати на запитання, письмово в зошитах розв’язати задачі с.152 №5, тестові завдання с.169 ;   Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 20.03.20    Фінансова грамотність самостійно опрацювати теми: 1. Банківські депозити; с.45-48, друкований зошит;  2.Небанківскі депозити. с. 49-51, друкований зошит Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 20.03.20  Фізика Повторити §31-35, §36-38 Підготуватись до контрольної роботи з теми «Оптика».Написати конспект, вивчити правила та формули Вправа 36, Вправа 37, надіслати фото записів та розв’язки завдань до 30.03.20на електронну адресу вчителя Астрономія Прочитати тема 5, пункт 1 (С. 74-79), Контрольні запитання (1-3) С. 79; Прочитати тема 5, пункт 2 (С. 80-84), Контрольні запитання (1-4) С. 84, Завдання для дискусії С. 79 Написати конспект, вивчити означення. Підготувати повідомлення, буклети, бюлетені, презентації на одну із тем: • Способи визначення відстаней до зір • Cпектральна та Єркська класифікації зірок • Анкета зорі – її фізичні характеристики • Діаграма Герцшпрунга-Рессела та інші спроби класифікації зір • Цефеїди – «маяки» Всесвіту • Земля – 2. Чи можливо це? • Ми – діти зірок? надіслати фото записів та презентацію до 20.03.20 на електронну адресу вчителя Історія України 1.Опрацьовуємо §25 та створити власну презентацію «Суспільно- політичне життя України в 2005-2013 роках. 2.Опрацювати §26 2. Відповідаємо на запитання(стр.224 1-4пит.) Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 21.03. Всесвітня історія 1.Опрацювати матеріал §24-25. 2. Написати есе «Проблеми міжнародного тероризму» або створити власну презентацію. 3. Письмово зробити таблицю головних науково–технічних досягнень друга половина ХХ -поч. ХХІ століття. Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 22.03. Біологія Виконати проект письмово у робочий зошит на тему «Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)», використовуючи вимоги зі ст.150-151; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 17 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 44, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.170; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 20 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 46-48, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.179, 183,187; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 31 березня 2020 електронну пошту вчителя Українська література - переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=zxgCFqD8Isw - переглянути відеофільм https://www.youtube.com/watch?v=lbkclfAG3Rw - прочитати с 200-202, с 209-215 - вивчити напам'ять поезії «Два кольори» Д.Павличка і «Баладу про соняшник» І.Драча - с 202 №4, №5 виконати письмово, - підготувати для однокласників тестові завдання за біографією Ліни Костенко (12 завдань); - скласти паспорт поезії «Страшні слова, коли вони мовчать». Фото відповідей на №4, №5 і паспорта поезії і тестових завдань (файл Word) надіслати вчительці до 20.03.2020. Англійська мова (Таранченко О.М.) STUDENT BOOK Ст.72-73 прочитати текст, переклад тексту, впр.1-6 за тексту письмово. WORK BOOK Ст.70-71 опрацювати всі вправи письмово, повторити правила утворення часових форм дієслова, умовних речень. Виконані завдання надіслати на електрону пошту вчителя у вигляді фото записів та текстових файлів.до 18.03.20 Українська мова (Сердюк А.) 1.Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів. Параграф 44. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор.150-153. Культура слова, Ютуб, Стор. 153. Д/з впр.7,Стор.153. 2. Стилістичне використання синонімів, антонімів, омонімів. Параграф 45. Опрацювати матеріал. Вивчити правила.Вправа 2,3,4,5 ( письм.)Стор. 155-158. Культура слова, Ютуб, Стор. 158. Д/з впр.7,Стор.158. 3. Стилістичні особливості слів іншомовного походження. Параграф 46. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5,6 ( письм.), Стор.159-162. Культура слова, Стор. 162. Д/з впр.7,Стор.162.. 4. Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Параграф 47. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор. 164-167,впр.6 ( усно.), Стор.167. Культура слова, , Ютуб, Стор. 167. Д/з впр.7,Стор.167.. 1)16.03 2)20.03 3)20.03 4)03.04            
Домашні завдання для виконання учнями 11-Б класу на період обмеження навчального процесу
Домашні завдання для виконання учнями 11-Б класу в дистанційному режимі на період обмеження навчального процесу в гімназії «Діалог» Предмет Опрацювати, зробити конспект Термін виконання алгебра   П.23 https://miyklas.com.ua/p/zno  №25.191, 25.204, 25.212, 25.355, 25.368, 25.370   На 18/03  геометрія Повторити п.5,7,10,14-17 https://miyklas.com.ua/p/zno   №18.7, 18.11, 18.24, 18.34 На 20/03 Зарубіжна література Хронологічна таблиця життя і творчості Г Маркеса (письмово). Читати роман «Сто років самотності». Читати оповідання «Стариган з крилами». Написати есе «Коли янголи залишають нас?» Завдання (письмово) відправити до 20.03.2020 на електронну адресу вчителя  Хімія параграф 30, впр. 1 (ст. 163);параграф 32, впр.2 (ст. 176). Навчальні проекти № 9 «Раціональне використання добрив та проблеми охорони довкілля», № 11 «Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості», № 13 « Дослідження рН грунтів своєї місцевості. Складання карти родючості».  Результати навчальних проектів відправити на електронну пошту до 20.03 Географія § 20,21 читати, усно відповідати на запитання, тезовий конспект, в зошитах для самостійних робіт с.21-24 письмово;    Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 18.03.20  Економіка § 40-43 читати, конспект, усно відповідати на запитання, письмово в зошитах розв’язати задачі с.152 №5, тестові завдання с.169 ;   Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 20.03.20    Фінансова грамотність самостійно опрацювати теми: 1. Банківські депозити; с.45-48, друкований зошит;  2.Небанківскі депозити. с. 49-51, друкований зошит   Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 20.03.20    Фізика Повторити §31-35, §36-38 Підготуватись до контрольної роботи з теми «Оптика».Написати конспект, вивчити правила та формули Вправа 36, Вправа 37, надіслати фото записів та розв’язки завдань до 30.03.20на електронну адресу вчителя Астрономія Прочитати тема 5, пункт 1 (С. 74-79), Контрольні запитання (1-3) С. 79; Прочитати тема 5, пункт 2 (С. 80-84), Контрольні запитання (1-4) С. 84, Завдання для дискусії С. 79 Написати конспект, вивчити означення. Підготувати повідомлення, буклети, бюлетені, презентації на одну із тем: • Способи визначення відстаней до зір • Cпектральна та Єркська класифікації зірок • Анкета зорі – її фізичні характеристики • Діаграма Герцшпрунга-Рессела та інші спроби класифікації зір • Цефеїди – «маяки» Всесвіту • Земля – 2. Чи можливо це? • Ми – діти зірок? надіслати фото записів та презентацію до 20.03.20 на електронну адресу вчителя Історія України 1.Опрацьовуємо §25 та створити власну презентацію «Суспільно- політичне життя України в 2005-2013 роках. 2.Опрацювати §26 2. Відповідаємо на запитання(стр.224 1-4пит.) Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 21.03. Всесвітня історія 1.Опрацювати матеріал §24-25. 2. Написати есе «Проблеми міжнародного тероризму» або створити власну презентацію. 3. Письмово зробити таблицю головних науково–технічних досягнень друга половина ХХ -поч. ХХІ століття. Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 22.03. Біологія Виконати проект письмово у робочий зошит на тему «Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)», використовуючи вимоги зі ст.150-151; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 17 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 44, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.170; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 20 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 46-48, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.179, 183,187; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 31 березня 2020 електронну пошту вчителя Українська література - переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=zxgCFqD8Isw - переглянути відеофільм https://www.youtube.com/watch?v=lbkclfAG3Rw - прочитати с 200-202, с 209-215 - вивчити напам'ять поезії «Два кольори» Д.Павличка і «Баладу про соняшник» І.Драча - с 202 №4, №5 виконати письмово, - підготувати для однокласників тестові завдання за біографією Ліни Костенко (12 завдань); - скласти паспорт поезії «Страшні слова, коли вони мовчать». Фото відповідей на №4, №5 і паспорта поезії і тестових завдань (файл Word) надіслати вчительці до 20.03.2020. Англійська мова (Яковленко В.В.) WB стор. 84-89 До 20.03 Українська мова (Сердюк А.) 1.Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів. Параграф 44. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор.150-153. Культура слова, Ютуб, Стор. 153. Д/з впр.7,Стор.153. 2. Стилістичне використання синонімів, антонімів, омонімів. Параграф 45. Опрацювати матеріал. Вивчити правила.Вправа 2,3,4,5 ( письм.)Стор. 155-158. Культура слова, Ютуб, Стор. 158. Д/з впр.7,Стор.158. 3. Стилістичні особливості слів іншомовного походження. Параграф 46. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5,6 ( письм.), Стор.159-162. Культура слова, Стор. 162. Д/з впр.7,Стор.162.. 4. Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Параграф 47. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор. 164-167,впр.6 ( усно.), Стор.167. Культура слова, , Ютуб, Стор. 167. Д/з впр.7,Стор.167.. 1)16.03 2)20.03 3)20.03 4)03.04                  
Домашні завдання для виконання учнями 11-А класу на період обмеження навчального процесу
Домашні завдання для виконання учнями 11-А класу в дистанційному режимі на період обмеження навчального процесу в гімназії «Діалог» Предмет Опрацювати, зробити конспект Термін виконання алгебра Повторити все про нерівності. https://miyklas.com.ua/p/zno Розв'язати №24.77, 24.83, 24.155, 24.171 На 18.03  геометрія Повторити п.16-23. https://miyklas.com.ua/p/zno Розв'язати №25.100, 25.102, 25.109, №25.113, 25.114, 25.119, 25.121, 25.128 На 20.03  Зарубіжна література Хронологічна таблиця життя і творчості Г Маркеса (письмово). Читати роман «Сто років самотності». Читати оповідання «Стариган з крилами». Написати есе «Коли янголи залишають нас?» Завдання (письмово) відправити до 20.03.2020 на електронну адресу вчителя  Правознавство Параграф 50. Конспект в зошиті. Письмово в зошиті запитання та завдання № 1-7 на стр. 225-226. Параграф 51-52. Конспект в зошиті. Письмово в зошиті запитання та завдання № 1-7 на стр. 233. Повторити параграфи 42-49, підготуватися до к.р. Надіслати фото записів або текстовий файл на електонну адресу вчителя konoplya_nata@ukr.net до 20 березня Міжнародне гуманітарне право Проекти по групах. Повідомлення на А4 з теми: 1. Діяльність міжнародного Комітету Червоного Хреста під час збройних конфліктів та у мирний час. 2. Національні товариства Червоного Хреста, сфера їх діяльності. 3. Виникнення, роль і значення емблем червоного хреста, червоного півмісяця та червоного кристала. Правова основа їх використання. Надіслати фото записів або текстовий файл на електонну адресу вчителя konoplya_nata@ukr.net до 20 березня Хімія параграф 30, впр. 1 (ст. 163);параграф 32, впр.2 (ст. 176). Навчальні проекти № 9 «Раціональне використання добрив та проблеми охорони довкілля», № 11 «Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості», № 13 « Дослідження рН грунтів своєї місцевості. Складання карти родючості».  Результати навчальних проектів відправити на електронну пошту до 20.03 Географія § 20,21 читати, усно відповідати на запитання, тезовий конспект, в зошитах для самостійних робіт с.21-24 письмово;     Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.netу вигляді документу Word 18.03.20    Фізика Повторити §31-35, §36-38 Підготуватись до контрольної роботи з теми «Оптика».Написати конспект, вивчити правила та формули Вправа 36, Вправа 37, надіслати фото записів та розв’язки завдань до 30.03.20на електронну адресу вчителя Астрономія Прочитати тема 5, пункт 1 (С. 74-79), Контрольні запитання (1-3) С. 79; Прочитати тема 5, пункт 2 (С. 80-84), Контрольні запитання (1-4) С. 84, Завдання для дискусії С. 79 Написати конспект, вивчити означення. Підготувати повідомлення, буклети, бюлетені, презентації на одну із тем: • Способи визначення відстаней до зір • Cпектральна та Єркська класифікації зірок • Анкета зорі – її фізичні характеристики • Діаграма Герцшпрунга-Рессела та інші спроби класифікації зір • Цефеїди – «маяки» Всесвіту • Земля – 2. Чи можливо це? • Ми – діти зірок? надіслати фото записів та презентацію до 20.03.20 на електронну адресу вчителя Історія України 1.Опрацьовуємо §49-50 та створити власну презентацію «Суспільно- політичне життя України в 2005-2013 роках. 2.Опрацювати §51-52 2. Відповідаємо на запитання(стр.249 1-4пит.) Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 21.03. Всесвітня історія 1.Опрацювати матеріал §24-25. 2. Написати есе «Проблеми міжнародного тероризму» або створити власну презентацію. 3. Письмово зробити таблицю головних науково–технічних досягнень друга половина ХХ -поч. ХХІ століття. Скріншоти відповіді для перевірки скинути на електронну пошту учителю-предметнику zhannusia2207@gmail.com до 22.03. Біологія Виконати проект письмово у робочий зошит на тему «Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)», використовуючи вимоги зі ст.150-151; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 17 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 44, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.170; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 20 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 46-48, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.179, 183,187; https://pidruchnyk.com.ua/1244-biologi-11-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 31 березня 2020 електронну пошту вчителя Англійська мова (Яковленко В.В.) WB стор. 84-89 До 20.03 Українська мова (Сердюк А.) 1.Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів. Параграф 44. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор.150-153. Культура слова, Ютуб, Стор. 153. Д/з впр.7,Стор.153. 2. Стилістичне використання синонімів, антонімів, омонімів. Параграф 45. Опрацювати матеріал. Вивчити правила.Вправа 2,3,4,5 ( письм.)Стор. 155-158. Культура слова, Ютуб, Стор. 158. Д/з впр.7,Стор.158. 3. Стилістичні особливості слів іншомовного походження. Параграф 46. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5,6 ( письм.), Стор.159-162. Культура слова, Стор. 162. Д/з впр.7,Стор.162.. 4. Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Параграф 47. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Вправа 2,3,4,5 ( письм.), Стор. 164-167,впр.6 ( усно.), Стор.167. Культура слова, , Ютуб, Стор. 167. Д/з впр.7,Стор.167.. 1)16.03 2)20.03 3)20.03 4)03.04 Українська література 1.В. Симоненко. Стор. 190-194, опрацювати теоретичний матеріал, законспектувати в зошит. Зробити аналіз вірша й записати в зошит. Вивчити напам'ять вірш « Задивляюсь у твої зіниці» і літературні паспорти до віршів « Лебеді материнства», « Ти знаєш, що ти – людина», « Задивляюсь у твої зіниці» 2. Д.Павличко Стор. 194-197, опрацювати теоретичний матеріал, законспектувати в зошит. Зробити аналіз вірша й записати в зошит. Вивчити вірш напам’ять « Два кольори» і літер. паспорт до нього, Стор. 194-197 ( підручник) І.Драч Стор. 194-197, опрацювати теоретичний матеріал, законспектувати в зошит. Зробити аналіз вірша й записати в зошит. Вивчити літер. паспорт до вірша « Балада про соняшник» й прочитати баладу , Стор. 197-199 ( підручник). Знати визначення, що таке балада та віршові розміри, Стор. 192-193,199. 3.М. Вінграновський Стор. 200-203, опрацювати теоретичний матеріал, законспектувати в зошит. Зробити аналіз вірша й записати в зошит. Стор. 200-203, конспект в зошиті. Літ паспорт записати. Прочитати вірші. 4.Г.Тютюнник Стор. 203-208, опрацювати теоретичний матеріал, законспектувати в зошит. Літ. паспорт записати в зошит. Стор. 203-208, конспект в зошиті. Прочитати новелу й знати зміст. Літ паспорт до твору записати й вивчити. Знати термін, що таке художня деталь. 5. Ліна Костенко Стор. 209-215, опрацювати теоретичний матеріал, законспектувати в зошит. Літ. Паспорти до віршів записати в зошит. Стор.215-233 опрацювати по підручнику. Записати в зошит основне. Стор. 209-215, конспект в зошиті.. Літ паспорти до віршів записати й вивчити. Вірш « Страшні слова, коли вони мовчать» вивчити напам’ять. Вивчити літер. паспорт до роману у віршах « Маруся Чурай» й прочитати роман , Стор. 215-233 ( підручник). Знати визначення, що таке роман у віршах, Стор. 216. Вивчити літературні диктанти № 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19,20!!! Вивчити уривок з твору « Маруся Чурай» 1)2)3) 19.03 4) 20.03 5)03.04            
Домашні завдання для виконання учнями 10-В класу на період обмеження навчального процесу
Домашні завдання для виконання учнями 10-В класу в дистанційному режимі на період обмеження навчального процесу в гімназії «Діалог» Предмет Опрацювати, зробити конспект Термін виконання Зарубіжна література Читати с 153-176.Вивчити напам'ять вірш П.Верлена ”Поетичне мистецтво”.Відповісти на питання С 176 (усно). Підготуватись до дискусії ”У чому символісти вбачали таємничість світу і людини?” Завдання (письмово) відправити до 20.03.2020 на електронну адресу вчителя  Українська література Стор. 191-204 читати, скласти план; скласти літературний паспорт. Образ Мусі (письмова характеристика). Підготуватись до к.р. ( В. Стефаник, В.Винниченко) Переглянути фільм-екранізацію новели «Момент» - сaйт youtube.com/watch?v=ixKAa5KNktw; на сайті naurok.com.ua/prezentaciya-v-vinnichenko-opovidannya-moment-72654.html – опрацювати слайди № 7, 18, 23 (до слова щастя) Завдання (письмово) відправити до 20.03.2020 на електронну адресу вчителя   Громадянська освіта Параграф 40-43. Конспект в зошиті. Повідомлення на А 4 з теми: 1. Підприємець та його ділові якості. 2. Законодавча база підприємницької діяльності. 3. Підприємництво, його функції. 4. Види підприємств. Презентація з теми: Історія підприємства (будь-яка торгова марка). Надіслати фото записів або текстовий файл на електонну адресу вчителя konoplya_nata@ukr.net до 20 березня Географія § 32,33,34 читати, усно відповідати на запитання, тезовий конспект, підготувати проекти з теми «Океанія», в практичних зошитах с.46-50 письмово; Відповіді надати на електронну пошту tanmaks3206@ukr.net у вигляді документу Word 18.03.20  Німецька мова (Пастушенко Л.П.) Підр.ст.126-130 опрацювати; зошит-ст.84-87 Впр.10,12, ст.86 письмово Здати до18.03 https://golernen.com/nauka/preteritum Хімія 1. Заповнити таблицю в зошиті «Оксигеновмісні сполуки». 2. Виконати завдання з § 22. 3. Законспектувати § 23-24.   Фізика Повторити §31-35, §36-39 Підготуватись до контрольної роботи з теми «Молекулярна фізика (Властивості рідин, твердих тіл)». Написати конспект, вивчити правила та формули Вправа 36,Вправа 37, Вправа 38, Вправа 39 надіслати фото записів та розв’язки завдань до 30.03.20 на електронну адресу вчителя  Геометрія   повторити п.16-20 №42.36-42.42 naurok.com.ua urok-ua.com vseosvita.ua   Фото зошита з розв’язаними завданнями після кожного уроку 16.03 та 23.03 електронну пошту вчителя Алгебра   повторити п.40 №40.4, №40.10, №40.14-40.15, №40.20-40.23 naurok.com.ua urok-ua.com vseosvita.ua   Фото зошита з розв’язаними завданнями після кожного уроку 16.03 та 23.03 електронну пошту вчителя Біологія § 45, виконати письмово лабораторну роботу у робочий зошит зі ст.178 -179 (приклад модифікації для побудови варіаційного ряду можна обирати самостійно); https://pidruchnyk.com.ua/1130-biologiya-ekologiya-10-klas-sobol.htmlhttps://naurok.com.ua/urok-modifikaciyna-minlivist-ta-zakonomirnosti-pobudova-variaciynogo-ryadu-ta-variaciyno-krivo-80688.html Фото зошита з виконаними завданнями 17 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 46, відповісти письмово у робочий зошит на запитання зі ст.183; https://pidruchnyk.com.ua/1130-biologiya-ekologiya-10-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 20 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія § 47, заповнити у робочому зошиті письмово таблицю зі ст.187, відповісти письмово на запитання ст.187 у робочий зошит; https://pidruchnyk.com.ua/1130-biologiya-ekologiya-10-klas-sobol.html Фото зошита з виконаними завданнями 31 березня 2020 електронну пошту вчителя Біологія Виконати проект: створення буклету, постеру або презентації (один на вибір) на будь-яку із тем: «Генетичний моніторинг у людських спільнотах», «Скринінг-програми для новонароджених», «Гетотерапія та її перспективи» https://pidruchnyk.com.ua/1130-biologiya-ekologiya-10-klas-sobol.html Фото виконаного завданнями 3 квітня 2020 електронну пошту вчителя Історія України §20 вивчити, ст. 142 запитання письмово(1,3,5). Виконати до 17.03 і відправити фото записів на електронну пошту вчителя Історія України §21 вивчити, ст. 149 запитання письмово(1,3,4) Виконати до 19.03 і відправити фото записів на електронну пошту вчителя Історія України §22 на подвійних листочках виконати практичну роботу. Завдання 1-3. Виконати до 31.03 і відправити фото записів на електронну пошту вчителя Історія України §23 вивчити, ст. 162 запитання письмово.(1,2,3) Виконати до 02.04 і відправити фото записів на електронну пошту вчителя Всесвітня історія §18 вивчити, інформаційна компетентність (письмово) Виконати до 14.03 і відправити фото записів на електронну пошту вчителя Всесвітня історія §19 вивчити, інформаційна та гендерна компетентність (письмово) Виконати до 20.03 і відправити фото записів на електронну пошту вчителя Всесвітня історія §20 вивчити, ст. 110 запитання письмово. Виконати до 02.04 і відправити фото записів на електронну пошту вчителя Англійська мова (Колісник А.В., Яковленко В.В.) St.B p.45 (письмовий переклад тексту); WB p.40 (письмовий переклад тексту); WB p.41 (виконати всі завдання); WB p.137-140 (повторити слова; скласти 10 речень зі словами); St.B p. 50-51 (перекласти і вивчити всі слова; скласти з ними історію/розповідь/діалог); St.B p.50 (виконати всі завдання); St.B p.53, ex.7 (письмовий переклад тексту); Надіслати фото на електронну пошту вчителя до 19-20 березня Українська мова (Сердюк А.) 1.Складні випадки написання прізвищ і географічних назв. Параграфи 43,44,45. Вивчити правила та повторити. Вправи 2 -6 ( письм.). Стор.140-143. Д/з впр.7, Стор.1423. Ютуб, культура слова; впр. 2-6, Стор.134-137. Культура слова. Д/з впр.7, Стор.137. 2. Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Параграф 46. Опрацювати матеріал. Вивчити правила. Записати в зошит Впр. 2-6 ( письм.). Культура слова. Ютуб. Д/з впр.7, Стор.146. 3. Написання НЕ і Ні з різними частинами мови. Параграф 47. Вивчити правила і записати в зошит. Впр.2-5 ( письм.), Стор. 138-151. Культура слова, Ютуб . Д/з впр.7,151. 4. Правила скорочення слів. Параграф 39-40. Вивчити і записати в зошит правила. Впр. 2,3,5 ( письм.), Стор.118-120. Впр. 4,6 ( усно), Стор.118-121. Культура слова, Ютуб. Д/з впр. 7, Стор. 121. 5. Морфологічна норма. Іменник. Рід іменника Параграф 48.49. Вивчити і записати в зошит правила. Впр. 2-5 ( письм.). Стор.153-155. Культура слова, Ютуб. Впр. 2-5 ( письм.). Стор.158-159. Культура слова, Ютуб, Стор. 160. Д/з впр. 7, Стор. 155, впр. 7, Стор.160. Вивчити правило:рід невідмінюваних іменників. Зверніть увагу! 1)13.03 2)19.03 3)20.03 4)31.03 5)03.04 Німецька мова Вчитель Філаретова А.О підручник стор. 112 впр. 23 тест до тексту підручник Стор.114 впр 24,25 Виконання до 19.03.20      
 

Hosting Ukraine
Всі навчальні заклади України
Дякую, я вже з Вами

Запрошуємо Вас вподобати сторінку гімназії «Діалог» в Facebook