Feedback RSS Ми на Facebook
       
 
 
   

ПОШУК

Режим роботи дзвінків

№ уроку Розклад дзвінків Перерва
1 8.30-9.15 10 хв
2 9.25-10.10 15 хв.
3 10.25-11.10 15 хв.
4 11.25-12.10 10 хв.
5 12.20-13.05 20 хв.
6 13.25-14.10 10 хв.
7 14.20-15.05 5 хв.
8 15.10-15.55 5 хв.
9 16.00-16.45

Освіта в Україні

 

Опитування користувачів

Чи подобається Вам сайт гімназії?

Дуже подобається
Так, але є недоліки
Посередньо
Не подобається

   

Календар

«    Липень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

Домашні задання на період канікул

1.11.2011, 13:17Переглядів: 2083

Математика

5- В:  Повт п.31-32 №1100 (приклади 13-20)

5-Г:  п.33,письмово  № 1002, 1009,1015(2), 1018(2)

6-Б,В: повторити п.40,письмово Збірник с. 77 № 203, 204, 205

5-А: Зб. ст. 103 №217-220, 221, 223

5-Б: Зб. ст. 104 №226, 228(1,2), 232, 233

6-А, 6-Г: Зб. ст. 100-101 №203-205, 197, 198

 

Алгебра

8- А:   § 25, прочитати, №№ 524(а,б), 525, 528, 529(а,б) виконати.

8-Б, 8-В, 8-Г:  § 25, прочитати, №№ 532, 535, 536 виконати.

9-Б, 9-Г: § 4, повторити, №№ 864(б), 867, 871, 875, 881, 884, 892, 894(є,ж)

7-А,Б,В: повторити  § 6, письмово № 875, 877, 884

9-А: Зб. ст. 107 №221-223, 206-208

9-В:Зб. ст. 110 №256-261

10-Б, 10-В: Формули, завдання на ст.№242-243

 

Геометрія

8-А, 8-Б, 8-В, 8-Г:   § 20, повторити, №№ 866, 867, 868, 870(1), 872(1), 874, 875 розв`язати.

9-Б, 9-Г: § 25, повторити, №№ 851(1), 854(1), 859, 862(1), 868(1),

7-А,Б,В: повторити  § 17, письмово № 29, 35, 41, 46

9-А: Зб. ст. 96 №331, 336, 340

9-В: Зб. ст. 96 №331, 336, 340

10-Б, 10-В: Повт.п.5.1-5.3 ст.178 : частина1 (середній та достатній рівень); частина 2 (високий рівень)

 

Англійська мова

5-і кл.    повторити  неправильні дієслова в усній та письмовій формі

6-і кл.   повторити слова ст. 122-124 уроки 1-27

7-і кл.  повторити правила утворення умовних речень та пасивного стану; повторити слова с. 126-127 уроки 1-24

8-і кл.  повторити модуль 5 (граматика, лексика)

9-і кл.   повторити правила утворення умовних речень; повторити модуль 11 (лексика)

10-і кл.  підготувати усне повідомлення на тему: «Спорт у Великобританії та Україні»

11-і кл.   написати лист другу на тему: «Вибір майбутньої професії»

 Окрім наступних класів, для яких є окреме завдання:

6-А, 6-Б: Unit 23 SB стор. 70-71, впр. 1-5;WB Unit 23; Unit 24 SB, стор.72 , впр.1,2 (читати, переказувати, опрацювати лексику).

9-Г: SB, стор. 112, впр. 1-5; Стор.113, впр. 1 – блок читання; WB стор. 95, впр.1

10-В: WB стор.49, впр.1-4; стор. 50-51, впр.1-6;  Word List; SB стор. 52-53, впр.1-5

11-Б: Написати : 1.Лист-скаргу 2.Відгук про культурну подію (фільм, вистава, виставка, концерт). Обсяг роботи – не менше 100 слів.

 

Німецька мова

5-і кл. повторення слів по темі «Школа», вивчити числівники

6-і кл. підручник Басай Н.П. стор 129, слова, стор. 132 впр. 12,13

7-і кл. стор. 36 впр. 2, повторення слів

8-і кл. стор. 72 впр. 1 слова

9-і кл. стор. 78 впр. 2 переклад тексту

10-і кл. стор. 39 впр. 21

11-і кл. стор. 74 в 1,2,3

 

Інформатика

8-і кл. повторити § 1.1-1.2

9-і кл. повторити § 7.3-7.4

10-і кл.  повторити § 3.5-3.6

11-і кл.  повторити § 4.3-4.4

 

Біологія

6-і кл. Повторити   § 23,24

7-і кл. Повторити   § 55,56

8-і кл. Повторити   § 46,47,48

9-і кл. Повторити   § 74-76

10-і кл. Повторити   § 35,36, 37

11-і кл. Повторити   § 37, 38

 

Клас

Курс: історія України

Курс: всесвітня історія

5 –А,Б


Встановлення більшовицької влади в Україні. Україна в СРСР у 20–30-х роках ХХ ст.

Робота з історичними термінами

Індустріалізація — розбудова заводів, фабрик, залізниць та інших промислових об’єктів.

Колгоспи — колективні господарства на селі, які насильно створювалися у 20-х роках.

Репресії — незаконні засудження, масові розстріли, безпідставні звинувачення окремих осіб, населення.

Узагальнення нових знань учнів

Складіть розповідь про долю українського селянина, який пережив колективізацію та голодомор (скористайтесь малюнками у підручнику В. Власова, О. Данилевської на С. 168-169).

 Домашнє завдання

1. Прочитати і переповідати текст підручника, дати відповіді на запитання до нього (Власов В., Данилевська О. Вступ до історії України. — К.: Ґенеза, 2010. —§ 21, С. 167–171;

 

6 –А,Б

 

РИМСЬКА РЕСПУБЛІКА У ІІ — І СТ. ДО Н. Е. 
Боротьба Риму за панування в середземномор’ї .

дати та події: 
264–241 рр. до н. е. — І Пунічна війна; 
218–201 рр. до н. е. — ІІ Пунічна війна; 
149–146 рр. до н. е. — ІІІ Пунічна війна; 
216 р. до н. е. — битва під Каннами. 
 План-схема битви під Каннами.

Домашнє завдання: Прочитати і переповідати текст §45 підручника Боня О.І.

Відповідати на запитання:

 1. Причини та привід до початку Пунічної війни. 
 2. Поразка Карфагену в І Пунічній війні та втрата Сицилії. 
3. ІІ Пунічна війна. Талант полководця Ганнібала: перехід через Альпи, бій під Каннами.
4. Закінчення ІІ Пунічної війни: війна на виснаження; висадка Сципіона в Африці. 
5. ІІІ Пунічна війна й зруйнування Карфагена.

9 –Б, Г

Утворення українських політичних партій. Утворення УНДП та УСДП.

Домашнє завдання

Опрацювати відповідний матеріал підручника.

Дайте письмову відповідь 1.Самостійницька позиція партій Західної України. Українці в Галицькому сеймі та Австрійському парламенті.2. Українці-самостійники (М.Міхновський і Ю.Бачинський).

Японія у другій половині XIX – на початку XX ст.

Домашнє завдання

Опрацювати відповідний матеріал підручника.

Дайте письмову відповідь

1Доба Мейдзі в Японії.

2.Крах політики самоізоляції. 3.Реформування економічного та суспільно-політичного життя. 4.Економічне зростання країни.

10 -А

Розвиток освіти та  мистецтва в 1917–1921 рр

Домашнє завдання

Опрацювати відповідний матеріал підручника.

Дайте письмову відповідь: 1Назвіть відмінності між освітньою політикою українських урядів та більшовиків.2. Назвіть видатних українських вчених цього періоду.3.Назвіть письменників та поетів 1917–1921 рр.4. Охарактеризуйте літературні течії в цей період.5. Як би ви оцінили розвиток театру та музичного мистецтва цього періоду?6. Назвіть особливості церковної політики українських урядів та більшовиків.

 

11 – А,Б

Спроби реформування економіки України на початку 90-х років.

Документ

Програма «Основні напрями економічної політики в умовах
незалежності», яка передбачала: 
• структурну перебудову господарства України; 
• конверсію оборонної промисловості; 
• перерозподіл матеріальних і трудових ресурсів на користь виробництв, що виробляли споживчі товари для населення; 
• переорієнтування машинобудування на задоволення потреб агропромислового сектору, легкої та харчової промисловості; 
 • здійснення урядом контролю за формуванням економічної структури, прийняттям рішень щодо розміщення нових виробничих потужностей; 
• реконструкція та переоснащення діючих підприємст усіх галузей промисловості

 

Робота з термінами 
І н ф л я ц і я — тривале зростання загального рівня цін (на відміну від відносного зростання цін, за якої ціни на окремі товари (послуги) зростають значно швидше, ніж інші, або ж останні можуть залишатися постійними), що, відповідно, є свідченням зниження купівельної спроможності грошей. 
Г і п е р і н ф л я ц і я — інфляція, що вийшла з-під контролю, ситуація, коли ціни стрімко зростають разом із швидким знеціненням грошової одиниці. Формально визначається як інфляція з темпами більш ніж 50 % на місяць. 
Домашнє завдання

Опрацювати відповідний матеріал підручника.

Дайте письмову відповідь:

Визначте причини невдач економічних реформ початку 90-х років в Україні.

Китай у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст.

Розвиток Китаю

«Три червоних прапори»

(1958–1960 рр.)

«Культурна революція»

(1966–1976 рр.)

У 1958 р. (з метою прискорення економічного розвитку країни) у Китаї розпочинаються перетворення, відомі як курс «трьох червоних прапорів», що складався з кількох етапів:

• «генеральна лінія» — курс на форсовану побудову соціалізму;

• «великий стрибок» — форсований розвиток промисловості, щоб «наздогнати і перегнати капіталістичні країни»;

• «народні комуни» — створення замість кооперативів народних комун з високим рівнем усуспільнення власності (запровадження зрівняльного розподілу їжі та одягу, воєнізація праці і побуту).

«Великий стрибок» і комунізація села мали важкі наслідки для економіки: розпочинається глибока економічна криза, вихід з якої було знайдено через запровадження курсу «врегулювання» (відновлення кооперативів, приватної торгівлі, відмова від ідеї комун). Цей експеримент спричиняє незадоволення, призводить до формування опозиції режимові Мао, проти якої Мао розгортає репресії

У 1966 р. розпочинаються перетворення в культурній сфері (мета — формування нової революційної свідомості, що сприятиме побудові нового комуністичного суспільства).

 

«Культурна революція» передбачала знищення старої «буржуазної» культури і поширення ідей Мао. Фактично «культурна революція» перетворилася на акцію організованої боротьби проти опозиції. Для цього зі школярів і студентів створювали загони відданих Мао хунвейбінів —

«червоних охоронців». «Культурна революція» сприяла встановленню абсолютної влади Мао Цзедуна, що тривала аж до його смерті 9 вересня 1976 року

Робота з історичними джерелами

«Гасла «культурної революції» у Китаї» Витяг з листівки організації хунвейбінів. Пекін, 1966 р.

«В усіх театрах, кінотеатрах, книжкових крамницях і т. ін. слід розмістити портрети Мао Цзедуна!

Старі звичаї мають зникнути!

Слід ліквідувати ресторани вищого класу!

Гасла слід писати червоними, а не золотими літерами!

Вивчення творів Мао Цзедуна потрібно починати в дитячих садках!

Інтеліґенція має працювати в селі!

Слід харчуватися разом, а також відродити мораль перших народних комун 1958 р.!

Слід відмовитися від використання парфумів, прикрас, косметичних засобів та одягу непролетарського характеру!

Слід ліквідувати залізничні вагони першого класу та салон-вагони!

Не слід робити фото, що рекламують так звану жіночу красу!

Слід знищити старий живопис, який зловживав неполітичною тематикою, зображенням бамбукових дерев!

Треба, щоб живопис відповідав ідеям Мао Цзедуна!»

Домашнє завдання

Опрацювати відповідний матеріал підручника.

Дайте письмову відповідь:

1. Проаналізуйте документ і визначте суть «культурної революції».

2. У чому полягала суть «великого стрибка» в Китаї?

3. Які наслідки для країни мала така політика?

Скласти політичний портрет Ден Сяопіна

 

 

П.І.П. вчителя

Клас

Предмет

Домашнє завдання

Конопля Н.А

9 А

Ми – громадяни України.

Повторити тему: Демократія та демократична держава сьогодні. Як громадяни можуть впливати на владу.

Конопля Н.А

10 А

Основи правознавства

Повторити тему: Тема 12. Правотворення. Систематизація законодавства. § 35-36

Конопля Н.А

10 В

Основи правознавства

Повторити тему: Основи публічного права. § 12-21.

Конопля Н.А

7 А

Вчимося бути громадянами

Повторити тему: Я в школі.

Конопля Н.А

10 А

Основи публічного права

Повторити тему: Екологічне право України.

Повідомлення: Червона книга України.

Конопля Н.А

9 А

Всесвітня історія

Повторити § 21. Підготувати повідомлення.

Конопля Н.А

11 А

Основи правознавства

Повторити  розділ 7. (§ 50-60).

Конопля Н.А

9 Г

Основи правознавства

Повторити § 20-22.

Конопля Н.А

11 А

Основи приватного права

Повторити тему: Трудове право України.

Конопля Н.А

8 А

Практичне право

Повторити § 20-22.

Конопля Н.А

9 В

Всесвітня історія

Повторити § 21. Підготувати повідомлення.

Конопля Н.А

6 А

Права дитини

Повторити тему: Права дитини у кримінальному праві.

Конопля Н.А

9 А

Основи правознавства

Повторити тему: Цивільне право України.

 

П.І.П. вчителя

клас

предмет

Домашнє завдання

Буряк В.А.

5 в-г

Історія України

Повторити § 21. К.к. стр. 13.

Буряк В.А.

5 в-г

Мій Київ

Стр. 93-100

Буряк В.А.

6 в-г

Історія стародавнього світу

Повторити § 48.

Буряк В.А.

7 а, б, в, г

Історія України

Прочитати § 22. Відповісти на питання.

Буряк В.А.

8 а, в, б, г

Історія України

Повторити § 33.

Буряк В.А.

8 а, в, б, г

Всесвітня історія

Повторити § 24.

Буряк В.А.

10 в

Історія України

Повторити § 21-25.

 

Українська мова та література 

6 – А

Українська мова: ст. 232 – 237, вправи 509, 511, 516, 517.

7 – В, Г

Українська мова: пов. ст. 138 – 150, вправа 260 (розібрати прийменники як частину мови ).

8 - А

Українська мова: ст. 212 – 214,  зробити конспект текстів на теми: «Мешканці морів», «Мова і нація».

Українська література: Осип Назарук «Роксоляна»;  ст.264 – 266

9 – Б

Українська мова: пов. ст. 141 – 145; вправи 243, 251

Українська література: повторити життєвий і творчий шлях П. Куліша

10 – А

Українська мова: пов. ст.195 – 200; відповіді на питання ст. 200

Українська література: Повторити життєвий та творчий шлях Лесі Українки, вивчити поезію «Contra spem spero».

5 – Г

Українська мова: вправа 497, ст. 202 – 229( повторити)

Українська література: Олена Пчілка. Оповідання «Сосонка» прочитати.

9 – Г, А

Українська мова: пов. ст. 141 – 145; вправи 243, 251

6 – В, Б, Г

Українська мова: ст. 232 – 237, вправи 509, 511, 516, 517.

5 – Б,В

Українська мова: вправа 497, ст. 202 – 229( повторити)

Українська література: Олена Пчілка. Оповідання «Сосонка» прочитати.

9 – В,А

Українська мова: пов. ст. 141 – 145; вправи 243, 251

9- Г,В,А

Українська література: повторити творчість Т. Шевченка

8 - Г

Українська література: Осип Назарук «Роксоляна»;  ст.264 – 266

Українська мова: ст. 212 – 214,  зробити конспект текстів на теми: «Мешканці морів», «Мова і нація».

7-Б клас. Мова.

Д/з. Повторити все про прийменник. Стр. 234-244.

8-Б клас. Мова.

Д/з. Повторити правила. Речення із звертаннями,вставними словами. Стр. 128-143.

8-Б клас. Література.

Д/з. Підготуватися до контрольної роботи за темою: « Творчість І. Карпенка – Карого, М.Коцюбинського».

9- Б, Г. Мова.

Д/з. Повторити всі види складнопідрядних речень і їх питання.

10 –Б клас. Мова.

Д/з. Електронні словники. Роль фразеологізмів у професійному мовленні. Фразеологізми.

10 – Б клас. Література.

Вивчити уривок  напам’ять ( останній монолог Мавки)з драми – феєрії Л.Українки « Лісова пісня», вірш «Contra spem spero». Прочитати повністю драму – феєрію « Лісова пісня».

10- В клас. Мова.

Д/з. Підготуватися до контрольної роботи за темою: « Стилістичні засоби лексикології та фразеології»

10 – В клас. Література.

Вивчити уривок  напам’ять ( останній монолог Мавки)з драми – феєрії Л.Українки « Лісова пісня», вірш «Contra spem spero». Прочитати повністю драму – феєрію « Лісова пісня».

11-А клас. Мова.

Д/з. Підготувати повідомлення на тему: « Основні вимоги до культури спілкування по телефону та в інтернеті»

11- А клас. Література.

Д/з. Прочитати і знати зміст роману у віршах Л. Костенко « Маруся Чурай». Вивчити уривок з роману  від слів « Ця дівчина не просто так, Маруся…» до слів « Вона пісні ці залишає нам». Вивчити один вірш на вибір Л. Костенко ( боржники)

11- Б клас. Мова.

Д/з. Складне синтаксичне ціле. Актуальне членування речення. Стр. 91 – 97.

 

Світова література: 

5-ті    Читати вірші про природу

6-ті    Прочитати роман Р.Л. Стівенсона «Острів скарбів»

7-мі   Життя і творчість О.Твардовського

8-мі   Прочитати роман М. де Сервантеса «Дон Кіхот»

9-ті    Вивчити напам'ять вірш О.С. Пушкіна

10-ті  Символізм як літературний напрям. (Створити презентації)

11-А  Презентація за біографією та творчістю М.Павича. Прочитати оповідання «Дамаскин»

11-Б   Презентація за біографією та творчістю П.Зюскінда. Прочитати повість «Запахи»

 

Хімія

7 кл.  §19 ( ст.. 113), впр. 1522.

8 кл.  повторити розділ 3 ( підготовка дот к.р.)

9 кл.  § 30, 31    впр.  274,278.

10 кл. § 22   впр.217, 218

 

Географія

6-В:  § 43, 44

10-А:  § 32

10-Б:  § 58-60

10-В:  § 61-62

11-Б:  § 63

 Вчитель Шкоденко Н.М.:

 Предмет

 Домашні завдання 

Загальна географія  6 клас

Повторити § 40-44. Практична робота  №10 (практикум 6 клас) ; Календар погоди за березень  із висновками.

Географія материків і океанів 7 клас

Повторити  §37-43; Вивчити §44. Практична робота № 10 ст. 32-34, № 8 ст. 36-37 ( практикум  7 клас)

Економічна і соціальна географія України 9 клас

Повторити § 21-24. Вивчити § 27-28;

Подорож  у світ економіки  5 клас

Урок  №13- 14 повторити. Вивчити визначення в зошитах.

Подорож  у світ економіки  6 клас

Урок № 17- 18 повторити; тести на ст. 54-56  (перевірити себе ).

 

Економіка  7 клас

Повторити  тему «Виробничий вибір. КВМ. Альтернативні варіанти виробництва. Ефективність виробництва», §4  ст. 27-40

Основи економіки 9 клас

Повторити білети з економіки  з 1 по 18. Написати відповіді на білети  з 19 по 24.

 

Фізика

7-А,Б,В,Г:  Повторити   §15-19.

 

10-А:    Повторити тему «Властивості газів, рідин, твердих тіл», розділ 4

9-А,В:  Повторити тему «Магнітне поле», розділ 3

8-А,Б,В,Г:  Повторити тему «Кількість теплоти», §§ 21-24.

9-Б,Г: Повторити будову атома.

10-Б: Повторити   §47-51. Підготувати повідомлення "Капілярні явища в природі та техніці".

10-В:   Повторити   §47-50. Виконати дослідницьке завдання: на поверхню води покласти сірник, обережно торкнутися поверхні води милом. Описати та пояснити побачене.

11-А,Б:  Повторити   §43-47. №372, 373. 

 

Економіка

11-А:  § 21

 

Основи здоров'я

6-А,В,Г:  Повторити   §20

5-А,Б,В,Г:  Повторити   §18 до ст.186.

7-А,Б,В,Г:    Повторити   урок № 22, 23.

 

Природознавство:

5-А,Б,В,Г:  Повторити   §22. Ст.89 природодослідника. Виконати завдання.


Перегляньте також:


 

Hosting Ukraine
Всі навчальні заклади України